Verkocht

Jaaaa, verkocht… alweer???

Jazeker, mijn poppenhuis !!! 2008_08140004 Via marktplaats heb ik het eindelijk kunnen verkopen. As. zaterdag zal het worden opgehaald was afgesproken.

Ook alle meubeltjes en ander spul ben ik dan kwijt… wat zal dat een ruimte geven in mn kamertje.. heerlijk, ik verheug me erop.

Ook heb ik al mn poppenhuis tijdschriften uitgezocht en op marktplaats gezet, je krijgt de gekste biedingen daarop. Ook zijn er veel winkeliers die ze wel willen hebben. Echte, met handelsmentaliteit !!.. Maar daar prikken we wel doorheen.. Voor een porcelein serviesje van 45 euro willen ze graag 6 euro bieden…dat mag natuurlijk wel maar daarvoor gaat het niet weg…

2008_12160014 Heel mooi serviesje toch.. echt Reutter porcelein en in poppenhuiswereld heel bekend en gewild..
Vast een dezer dagen zal ik het wel kwijt zijn..

Morgen een lange dag…

2 Reacties

  1. je bent getagged, kies uit je 4e fotomap de 4e foto en vertel er over. Ook mag je 4 bloggers uitzoeken om te taggen, niks moet he.

Geef een reactie

