Ik ben gevallen !!!!!!

Jaaaaaa, ik ben gevallen !!!  Gevallen voor een quilt wel te verstaan. Een quilt van Mckenna Ryan. Niet voor de hele quilt, voor twee stukken ervan.

A Journey to light  Hiervan wil ik het middenblok maken, de Santa met de rendieren en de ster. En links onder nog een blok, dat met die sneeuwpop en dat hert. Vond de laatste ook wel heel erg mooi.

Van een andere quilt van Mckenna ga ik 3 blokken maken. Calling me home hier klikken  – de blokken met de visser, de grote vis rechtsbovenin en natuurlijk de eenden rechts onder.

Van het jaarlijks bedrag wat we betalen was een aardig spaarpotje ontstaan en daarvan kregen we nu 30 euro terug. Van dit bedrag kan ik een mooie aanbetaling doen voor de 5 blokken. Natuurlijk heb ik zelf ook nog veel batiks om de randen van te kunnen maken.
Eerder kreeg ik al het patroon van Clifford. Deze mooie zwarte kat lijkt zoveel op onze Shelley met haar witte wangetjes en witte voetjes.. Stofjes genoeg om hier eens wat mee te gaan doen.

Je ziet, als je denkt dat je sterk bent val je juist………..

3 Reacties

  1. wat een schitterende quilts ga je maken! veel plezier!

  2. Wat een mooie quits maakt ze. Veel succes met je blokken.

  3. LOL, ik schrok wel ff maar ’t blijkt een zachte val te zijn. Mooie plannen heb je!

Geef een reactie

