Wat een week !!

Pfewww, wat een week. Een artikel in de krant over onze schildergroep De Lachende kwasten, een fotograaf om foto’s te maken voor het hoofdartikel voor volgende week in diezelfde krant.

Het afmaken van schilderijen 2008_11160001

de truck  en 2008_11160002_2 de zijkant van die truck.

Dan nog een paar doekjes met klaprozen 2008_11160006_2 – de vrachtwagen is nog niet helemaal klaar, dat duurt nog wel een paar schilderdagen. De klaprozen moeten nog van een juiste achtergrond worden voorzien. Ook een klusje voor de komende week.

Natuurlijk heb ik ook heel veel tijd besteeds aan het inpakken van een flinke stapel aquarellen die mee gaan naar de expositie. Er staan nog meer schilderijen in lijsten klaar. Ook moet ik nog kratjes regelen om op de tafels te kunnen zetten waar de lijsten tegenaan kunnen worden gezet. Volgende week kan ik een foto laten zien van wat ik bedoel.

Vandaag heb ik lekker zitten borduren. Neeeeeee niet met naald en draad maar met de machine. vorig jaar heb ik het ding ook gemaakt maar dat is naar Jopie gegaan die hem zo mooi vond. Nu dus nog maar een keertje want ik wil hem dit jaar aan de voordeur hangen.

2008_11160011 Er moeten nog verbindingen tussen, zou eigenlijk met gekruld ijzerdraad moeten maar met een mooi lintje is het ook heel leuk.. Nog even over nadenken.

Morgenochtend mn werktafel nog maar eens opruimen want het ziet eruit of er een BOM ontploft is. 2008_11160007

Voordat ik weer met iets verder kan moet ik dus eerst ruimte maken.

Oja,nu ik toch met foto’s aan de gang ben, ik heb er nog eentje gemaakt van die strippentop. Die superkleurige. (waar is nou die foto toch gebleven???) te goed opgeruimd zeker. Morgen nog maar eentje maken. Er moet vast nog een rand omheen maar wat..

6 Reacties

  1. die borduurkerstman is heel leuk!

  2. Ho Ho, die herinner ik me nog! Zeker leuk!

  3. Ook al in de kerstsfeer,mooi hoor.

  4. Wat een leuke kerstman !!

  5. Ho, ho, ho!!! Wat een leukerd, je kerstman.

  6. Halo Ingrid,
    Wat een leuke kerstman mag ik vragen waar heb je het patroon van dan?
    Groetjes Charlotte

Geef een reactie

