Veel af en wat nieuws

Vrijdag alweer, wat vliegt de week toch snel.
gister heb ik een klein quiltje af kunnen maken van de door mij gewonnen klottoblokken een poosje geleden. Er waren mooie blokken bij en minder mooie. Een heel stel heb ik weg moeten doen omdat ze heel erg ongelijk waren, scheef en niet meer recht te krijgen.

Getsie… weblog werkt niet mee, krijg mn foto niet geupload…

Ook heb ik een kerstquiltje afgemaakt wat ik bij de quiltbee Alblasserwaard begonnen was. Het is gemaakt van een grote Log-cabin met een hart van 15×15 cm. Dan 7 biezen van 3,5 cm (ex naad) erlangs. Een groot vierkant krijg je dan en dat moet dan doorgesneden worden volgens een systeem. Dan houd je een 8 tal "boompjes"  over. En dat kunnen dan echte kerstbomen worden of een ster zoals ik dat heb gedaan..

Dscf0485_2

schattig geworden he??..

En met diezelfde bee-groep gaan we beginnen aan een quilt van Mackenna Ryan. Ik heb gekozen voor de "zomer" quilt, anderen gaan voor de winter uitvoering.

Get… weer een misser van weblog…. geen foto.. lukt niet.. probeer het later weer.
Morgen in iedergeval genieten van de beurs in Rotterdam. Misschien kan ik dan ook een foto plaatsen van de lapjes en andere zaken die ik daar wil scoren !!

3 Reacties

  1. veel plezier in R’dam! je kerstquilt is prachtig!

  2. Ingrid,

    Nog bedankt voor je vrijkaartje vond het heel lief van je, wat vond je van de beurs? Ik vond het erg compact, heb nog wat lapjes gekocht bij een kraam met calorievrije snoep, lapjes van 2 euro per stuk en 6 voor 10 euro, altijd lekker, kan ik weer verder met mijn mandjesquilt. Moest helaas om half 1 al weer weg, mijn man belde dat hij door zijn rug was gegaan bij het schuren van de onderkant van de boot, dus je kan misschien raden wat ik vanmiddag heb gedaan. Heb nu al spierpijn in mijn armen en schouders, hoop dat het morgen beter gaat, dan wil ik lekker quilten. Heb wel lekker inspiratie opgedaan. Groetjes, Anne

  3. Je kerstquiltje is prachtig geworden. Wel jammer van je klottoblokken. Maar niet iederen werkt even secuur.

Geef een reactie

