weer eens wat nieuws

Vandaag begon de nieuwe week, maandag dus.
Nieuwe dag, nieuwe week, nieuwe kansen…LOL
In de ochtend heb ik niet veel gedaan, smiddags wel. Op de schilderclub in Ambacht gezellig geschilderd. We hebben aan ons olieverfje gewerkt waar we vorige week mee begonnen zijn. www.lachendekwasten.web-log.nl  daar zijn ze te vinden.

Nadat ik een telefoontje kreeg van de beheerder van onze VvE moest ik even gaan zitten..
De beheerder heeft nog een aantal VvE’s "onder zich"  en 1 daarvan is aan een renovatie bezig. Na de renovatie willen ze daar KUNST aan de muur maar het moet niet te veel gaan kosten. En de beheerder heeft laten weten dat ze mij mogen bellen omdat ik hier ook bezig ben met een flinke schildering op een grote plaat mdf.

Morgen ga ik weer aan mijn eigen schildering werken (een trompe l’oeil) en zal dan ook eens een foto maken van het geheel.

Ook heb ik inmiddels mijn kerstquiltje voorzien van een afwerkbiesje. Vanavond ga ik nog een paar draadjes quilten aan de Dear Jane.

Eén reactie

  1. Je wordt beroemd, Ingrid. Misschien kan ik beter nu al iets kopen bij jou voor het onbetaalbaar wordt!

Geef een reactie

