Een dag met tegenstellingen

Vandaag was een dag met tegenstellingen, heel vreemd.
Vandaag was de dag dat een quiltkletser begraven zou worden, in Tilburg (helaas voor mij iets te ver om naar toe te rijden). Gelukkig was haar toestemming verleend om wat foto’s te maken van de kist en de bloemen zodat ook de mensen die niet naar de begrafenis konden er toch een beetje bij konden zijn. De foto’s waren echt heel mooi. De familie wens ik ook vanaf hier heel veel sterkte toe de komende tijd.

Ook een berichtje gezien van kletsers die de boel in Birmingham onveilig maken bij de quiltbeurs aldaar !! Ze hebben een buschauffeur gegijzeld en maken het de winkeliers niet makkelijk. Ben zo benieuwd naar de verhalen als ze weer terug zijn.

Van een andere lijst kreeg ik een uitnodiging om mee te gaan naar Londen, naar een borduurbeurs.. maar dat valt net 4 dagen na het Belgisch quiltweekeind.. Dus dat weet ik nog niet. Bovendien kost het weer een aardige duit. Toch maar wat apart leggen voor volgend jaar om mee te gaan naar Birmingham??

En om toch een beetje af te reageren heb ik vandaag de top van de safe haven quilt af gemaakt. De sashing ertussen gezet met daarbij nog een zwart paspelbandje !! De borders erlangs en de eerste huisjes zijn ook al doorgequilt.2008_08160006_3

Met de verkoop van het poppenhuis gaat het nog niet echt lekker, er is nog niet echt op  geboden….als je tenminste een bod van 10 euro niet serieus neemt.
De losse poppenhuis-spulletjes ga ik maar gewoon op markplaats zetten en op de poppenhuis pagina, misschien raak ik die boel dan toch nog een beetje kwijt. Wel weer een gedoe, alles los verkopen. Maar ja, zoals het nu is lukt het me ook niet. En ik wil ruimte maken in die kamer, licht en ruimte moet ik daar hebben. Ik wil er mn designwall aan de muur (en dat kan nu niet) en er moet ook wat schilderwerk opgehangen kunnen worden. Dus lege muren !!!

4 Reacties

  1. Je Safe Heaven is leuk met die rand zo.
    Eeeh van je poppenhuis spulltjes mag je de boedha niet verkopen hoor! Brengt ongeluk.

    Groetjes en fijn weekend verder!

  2. Prachtig, je safe heaven! Ik had hem al in wording gezien op het quiltweekend in Westouter maar nu zal ik hem helemaal kunnen bewonderen. Je brengt hem hopelijk toch mee, he!

  3. ja, quilt meebrengen hé naar Westouter! wat Birmingham betreft: zeker doen, zeker eens naar toe gaan, het is de moeite. de Belgjes gaan er in 2010 weer naar toe, volgend jaar naar Sainte-Marie-Aux-Mines

  4. Wat is je Safe Heaven mooi geworden.Zie je nog priegelen vorig jaar op het weekend,dus ik hoop dat je hem af zult meehebben dit jaar.En zoals Inge al zei,wij gaan pas terug in 2010 dus we kunnen beginnen sparen LOL.

Geef een reactie

