Bom Ontploft???

Is hier een bom  ontploft????  2008_08070008 2008_08070009

Twee foto’s genomen in mn hobbykamertje.De rechter met het gezicht naar het raam en de linker met de rug naar het raam.

Wat ziet dat eruit he… wat moet dat worden..

2008_08070010 Dit zou dan de oplossing van die puinhoop moeten worden. Een deel van de oplossing dan.

Dit is de hoge kast, 192 cm x 60 cm x 40 cm diep.
bovenin een kast met 1 plank en daaronder 5 diepe lades.

Hiernaast komt nog een kast van 128 x 120 br x 40 cm diep.

Morgenochtend gaan we verder met "bouwen". Het is wel Ikea met een duidelijke bouw-aanwijzing maar toch, je moet wel opletten dat bv de rails waarop een lade loopt wel goed zit en niet in conflict komt met het scharnier van het deurtje….

Morgen zal het hier anders uitzien !!

Opgeruimd !!! ……. hoop ik…….

3 Reacties

  1. Je maakt toch ook NA-foto’s? Ik ben benieuwd of je alles in de nieuwe kasten krijgt! 😉

  2. de kast ziet er heel leuk uit, ik ga er bij een volgend IKEA bezoek ook eens naar uit kijken

  3. Nou, dat kan alleen maar beter worden. Regelmatig zou ik van mijn atelier ook zo’n foto kunnen maken, maar als het dan weer is opgeruimd is het wel weer een hele fijne plek.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg!

    Hartelijke groet, Lein

Geef een reactie

