6 augustus

De tandarts bezocht vandaag, gelukkig geen gaatjes. Hierna moet wel een bezoekje gebracht worden aan de mondhygieniste voor wat krabbelwerk aan tanden en kiezen. Dat is eigenlijk elke keer zo als we naar de tandarts gaan. Eigenlijk zouden we hem gewoon kunnen overslaan en direct naar zn vrouw gaan.

Daarna naar Ikea voor een ontbijtje met zus, kind van zus en Man van mij. Lekker cryptisch maar ook wel leuk..
Omdat we er toch waren maar gelijk de onderdelen van de kast meegenomen die ik heel graag in mn hobbykamertje wil.

Dit is wat er nu tegen 1 muur staat2008_08060017, allerhande kastjes en ladenkastjes.

De rommel is dan zo heel erg zichtbaar en gewoon heel storend. 2008_08060018

En dit is wat er moet komen te staan, het moet natuurlijk nog wel even in elkaar gezet worden. Maar dan heb je wel wat natuurlijk..

Bovendien heb ik vandaag besloten het grote poppenhuis te koop aan te bieden. Heb er echt al 2 jaar niets aan gedaan, en eerlijk gezegd ontbreekt me ook de zin en lust om nog iets te doen. Het slurpt quilttijd of schildertijd. En dat vind ik zonde. Er is zelfs nog een ander poppenhuis maar dat staat nog op de zolder bij mijn ouders. Misschien kan ik dat ooit nog eens in elkaar zetten. Dat is heel compleet.

Bij dit poppenhuis gaan ook alle spulletjes en rommeltjes mee. de advertentie staat op de poppenhuispagina. http://poppenhuizen.paginamarkt.nl/poppenhuis/235280.html  voor wie interesse heeft.

Morgen dus een drukke dag, even een bezoekja aan de huisarts voor allergie verschijnselen en dan die kasten !!

3 Reacties

  1. welke kast heb je gekocht? ben ook nog op zoek naar een kast voor mijn ‘atelier’, vandaar dat ik extra nieuwsgierig ben

  2. Weer een ikeadagje gehad? Stoffen gekocht? En zo’n prachtig poppenhuis! Degene die dat zal kopen zal dolgelukkig zijn.

  3. Ahaaa jullie hebben weer bij die Zweuden geweest! LOL
    Succes met de verkoop van ’t mooie poppenhuis en met het in mekaar steken van de nieuwe kast!

Geef een reactie

