18 juli

Eindelijk weer een berichtje. Er is veel gedaan en gebeurd de laatste tijd en daardoor heb ik gewoon niet geschreven.

Vandaag beginnen maar en dan achterstevoren..
Een quiltje is af, het begin was voor de workshop in Elst voor het quiltweekeind. Ik had het al af, weinig quiltwerk maar er hoefde alleen nog een biesje om. En dat heb ik vandaag gedaan.
2008_07180010 De achtergrondstof is eigenlijk zwart. Zwarte batik om precies te zijn. Het oranje vlamt aardig zo… Otto noemde het gelijk een kerkraam. Het is niet zo groot, 45×45 cm.

De volgende ligt al klaar om verder mee te gaan. Er moet een smal, een heeeeel smal biesje langs de banen met blokjes.2008_07150007_2 En dan komt er een mooie rode bies tussen en een bredere border erlangs van dezelfde stof.

Zie nu dat er raampjes van mijn poppenhuis boven de vogelhuisjes op de foto staan..hihi… grappig. vogelhuisjes met een groot dak erboven..

Woensdag hebben Laura en ik stof gekocht in Hellevoetsluis en daar heb ik een nieuw blok van de maand gezien.. echt zo mooi. Stitchery… ik moet er nog eens heeeeeel erg goed over nadenken want eigenlijk is dat zo mooi.. maar waar laat je een quilt van 2×2 meter die je eigenlijk niet op bed kan leggen???

Vorige week waren we 33 jaar getrouwd.. we zijn lekker uit eten gegaan bij een restaurantje hier in Zwijndrecht, heerlijk sliptong genomen..mmmm…

volgende week mn verjaardag. Die vier ik in de auto onderweg naar Boekelo. Sinds een poos ben ik lid van de Weekend compagny en die bieden regelmatig hotel arrangementen aan. Deze keer in Boekelo. 4 dagen (3 nachten) incl. ontbijt voor 99 euro per persoon. En dan krijg je er ook nog een portable dvd speler bij kadoo !!!!

We gaan dus naar Boekelo… hopen dat het mooi weer wordt. Ik zal www.buienradar.nl in de gaten moeten houden.

4 Reacties

  1. veel plezier in Boekelo!
    enne… prachtige quilt!

  2. Mooi kerkraam en de vogelhuisjes worden ook prachtig!
    Fijne tijd in Boekelo!

  3. Héél mooi hoor je kerkraam.En die vogelhuisjes ook al zo mooi.Was je niet bezig met deze vorig quiltweekend ?

  4. Prachtige quilts: die ene daar was je mee bezig op ’t quiltweekend. Een affo voor dit jaar?

Geef een reactie

