Vakantiefoto’s en verslagje

Van de vakantie maak ik iets later een verslagje, de foto’s ga ik ook nog plaatsen. Moet een en ander nog uitzoeken.

Toch even een voorproefje??

Foto_bergenlucht Deze is genomen tijdens een wandeltochtje van ongeveer 11 kilometers.

Het leven van alledag is weer begonnen, de was is gedaan alleen moet er nog iets opgeruimd worden en een kleinigheid gestreken. De koelkast is weer gevuld en het ritme van "thuis" zit er weer in.

volgende week gaan we naar een cursus voor mensen die met pensioen gaan of net zijn. Bij Harderwijk zitten we in een soort kasteeltje. Daar horen we allerlei belangrijke zaken, misschien leren we nog het nodige.

De laptop is bijna weer in orde, nog een paar programma’s installeren en dan kan ik weer voluit ermee werken. Morgen moet ik 2 tshirts gaan borduren met een speciaal logo, iets lastiger omdat ik het logo ook groter moet maken. Ik ga wel aan de slag en zie wel.

Morgen of overmorgen probeer ik mn blog te vullen met vakantie foto’s.

3 Reacties

  1. Blijkbaar hebben jullie heerlijk genoten van de vakantie. Ik heb op het internet het filmpje gezien: jullie staan er fantastisch goed op. En ik heb je mooie quilts wel gezien, hoor!

  2. welkom terug! ik heb ook op internet naar je tv avontuur gekeken! heel erg leuk! (en ik keek speciaal voor de quilts, en ja, ik zag ze ;-))

  3. hoi

    welkom weer terug.ik heb je deze week op de tv gezien.was een heel leuk filmpje.ik dacht dat er wel een vervolg zou komen,van jullie in oostenrijk.maar dat was dus niet zo.
    wij gaan over 4 weken naar oostenrijk.dus we hebben het nog tegoed.
    gr. cobie

Geef een reactie

