Na de keuring

Na de keuring van gister maar even wat bloggen, anders loop ik zoooooo achter…
Gisteren was dus het uur u, de herbeoordeling voor mn WAO waar ik al 8 jaar in zit. Volledig afgekeurd toen. Door alle toestanden omtrent de keuringstoestanden die het kabinet voor geschreven heeft. De toestanden van het UWV zelf, waar fouten gemaakt werden en dossiers verdwenen, mensen kreupel en ziek naar binnen gingen en geheel beter weer buiten kwamen.

gister was het dus zover. De herkeuring..
Er komt een vervolgkeuring want een AFkeuring mag en kan alleen maar als er een tweede arts bij is geweest die de bevindingen van de eerste arts kunnen bevestigen. De arbeidsdeskundige kan bellen/ misschien moet ik daar ook nog naar toe… Maar dat alles zal pas na de vakantie plaatsvinden.. Dus… uitslag komt nog.. Wat ik wel weet is dat er een urenverminderen zal zijn.. dus ik verwacht eigenlijk wel dat het wel goed komt.

Verder is er niet zoveel te melden, op quiltgebied helemaal niet. Braaf quilt ik elke dag een aantal draadjes aan de Japanse puzzle zodat die ook eindelijk een keertje af komt. En ik heb de DJ weer eens uit elkaar gehaald om te kijken hoever ik nu was met de border. (nog niet ver dus).

Nu ga ik even op de stoel, lekker luieren en tv staren. Oh, en natuurlijk een draadje werken aan de japanse puzzel

3 Reacties

  1. veel plezier aan de japanse puzzel!

  2. ‘k Schrok me een hoedje toen ik las dat je je DJ “weer eens uit elkaar had gehaald”. Aaaaha enkel uitgevouwen om te kijken ….. poeh!

  3. Toch niet alle blokken losgemaakt van je DJ hoop ik? En lekker lui zijn mag ook wel eens.

Geef een reactie

