Niet handig

PFfffffff….. wat moet een mens toch handig en slim zijn om zn weblog een beetje leuk uiterlijk te geven.. allerlei dingen kunnen ingevoegd worden maar daarvoor heb je dus die handigheid en slimheid nodig.

Heb een paar leuke dingen gevonden die ik wil gebruiken in mn log maar ….. lastig -lastig..

Moet me er toch veel meer in verdiepen, dus nog meer tijd met de laptop op schoot om dingen uit te vogelen.  Maar vandaag is het moederdag dus mag het he???… toch???? jaaaaaa !!!!!

Ik ga een handtekening maken via een programma, ik wil een teller op het log en zo nog wat meer.. maar hoe…… daar heb ik tot vanmiddag 1400 uur de tijd voor want dan moeten we ouders ophalen in Rotterdam om door te rijden naar zus in Hillegersberg en gaan we daar in de tuin barbeknoeien later vandaag. 3 moeders bij elkaar.. ik zal er een foto van maken !!..

6 Reacties

  1. Amuseer je met blog- en barbeknoeien! 😉

  2. Ah, ik voel met je mee :o) Ik ben ook al een tijdje bezig met mijn blog en het lukt ook niet erg…. Mijn probleem is, dat ik kan kiezen uit verschillende templates, maar als ik dan mijn voorpagina bekijk, zit alles door elkaar en over elkaar heen. En dan is het dus een kwestie van priotiteiten stellen. En er zijn nog andere dingen om je dag mee te vullen, dan bloggen.

  3. Het is echt een ramp hoor, kleuren maken je blog natuurlijk, maar moet je eens proberen om de foto bovenin te wijzigen.. waar moet je dan ook weer zijn.. en als je nou een link extra erbij wilt aan de linkerkant…pffffff……

  4. HOi Ing, waar blijft die foto nu van de drie moeders??? LOL. Ik vind het ook niet altijd makkelijk om wat terug te vinden om te kunnen te veranderen. Ze hebben die webloggen niet echt handig in elkaar gezet voor het gebruik. Groetjes, Marjolein.

  5. Oei,Oei,Ingrid,het valt blijkbaar niet mee.Ik heb ook lange tijd gezocht om een en ander te veranderen,en nog blijkt niet alles telukken.Succes

Geef een reactie

