1 mei = dag van arbeid en hemelvaart

Een rare dag vandaag na de koninginnedag van gister. Hemelvaartdag is een feestdag, niet werken en winkels dicht. Toch wel blij dat ik gister nog even wat boodschappen had gedaan.

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan, heerlijk lang lopen en zitten "tutten" in de badjas, ontbijtje op zn tijd, kopje koffie met de overgebleven tompoucjes van gister, toen om half 2 een kopje soep met lekker stokbroodje met uien en kaas… mmmmmm.

Intussen heb ik in mn hobbykamertje lekker gerommeld, een workshopje uitgeprobeerd.. (niet gelukt dus weggemikt) en foto’s en plaatjes uitgezocht.
Postzegels op www.speurders.nl gezet. Ik wil nl heel veel postzegels kwijt.. het verzamelen neemt zoveel tijd niet maar het op orde brengen en organiseren neemt wel heel veel tijd.. en dat heb ik niet zoveel, de tijd die er is wil ik gebruiken om te quilten, te borduren, te bloggen, borduurpatronen te verzamelen… en nog veeeeeel meer..

Img_0266

Wel heb ik gister nog iets quilterigs gedaan… het doosje met afvalzakje en speldenkussentje voor de schoonmoeder van HULP. Dat is nu af. over een week is ze jarig..

27042008229 En ik ben begonnen met een nieuw project.. Had ik dat al verteld??? De Maypole jelly roll was aangekomen..

Dit is het begin van het project. Het snijden van de stroken is nu aan de beurt..

27042008230

Hier de stroken, leuke kleuren he??…27042008232

Dit zijn de stukken die ik wil gaan gebruiken. Is er al te zien wat het moet gaan worden??

Ik zal ook moeten kijken hoeveel stukken ik uit 1 strook kan halen zodat ik een beetje kan uitrekenen hoe groot de quilt kan gaan worden.

27042008231

Zo moet het er uit gaan zien. Wordt vervolgd.. ik ga nu verder met het andere blog…. dat van de lachende kwasten !!

Geef een reactie

