Lettertype

Wil ik een nieuw lettertype gebruiken (mijn eigen handschrift) kan het niet… Wat is dat nou toch weer van weblogs… Je kunt geen wijziging aanbrengen in het lettertype… dat moet ik eens gaan nazoeken..zou toch te gek zijn….

Vandaag niets quilterigs gedaan. Wel een nieuwe Jelly roll ontvangen..Maypole
Even kijken?? Maypole  mooi he…??? Het patroon voor deze jelly is een cobblestone… Dan ga ik van de volgende rol het gratenpatroon maken…mmm…. afwachten maar…

Over dat handschrift-lettertype ben ik niet blij…

2 Reacties

  1. De Maypole link deed het bij mij niet 😦
    maar ik ben natuurlijk wel gaan zoeken en …. http://tinyurl.com/4ls2pw Prachtige stofjes weer!

    Eigen handschrift bij weblog? Hmmm … ik ben benieuwd of dat lukt.

  2. dank je Yvonne voor het opzoeken van de link!
    wat een heerlijke zomerse stofjes!

Geef een reactie

