Na de vergadering even afkikken

Gisteravond was de vergadering van de VvE van ons appartement. Een heel lange agenda waar Bert mee is begonnen. Bij punt 5 kwam de gaande voorzitter en een komend bestuurslid aan bod. Zelf had ik me aangeboden als nieuwe voorzitter. En de leden hadden hier geen problemen mee. Bovendien was er verder geen nieuw bestuurslid… simpel is dat he. Wel heel kritisch zijn maar dan vanaf de zijlijn.. Zo is het bijna altijd.
Zo ook gister. Maar goed, de agenda was erdoor om 10 uur en dat was een prachtige tijd. De fietsenstalling zal niet opgeknapt worden (te duur), de GIW procedure is in werking gezet en de eigen bijdrage gaat met 2,5 % omhoog. Dit waren een paar punten van de 23…pfff..

Vandaag dus even mn aktiepunten bekeken (waren er niet zoveel) en netjes gedaan. Nu is het wachten op de notulen en verder verloop van de zaken.
Om me een beetje af te reageren heb ik mn schilderspullen maar eens gepakt en ben met kwasten, verf en terpentine aan de gang gegaan.

De Bearded Collies heb ik aangepast, de bovenste was toch niet helemaal goed naar mijn idee Img_0248

Zo was ie !! Img_0249

En zo is ie geworden.. volgens mij beter en meer gelijkend op de foto die ik eergister genomen heb van het dier.

Dan staan er nog 2 hondjes op mn lijstje om te schilderen.. een pendaalemmerrasje en een jack-russell Img_0251

Dit was de eerste opzet. Img_0252

En zo is het tot nu toe.

Begint al een beetje te lijken he.. Maar nu moet de verf even goed drogen (het is olieverf) en dat heeft zeker een week nodig. Dan kan ik er weer aan verder. Wel kan ik de bearded collies laten zien aan de toekomstige eigenaresse en vertellen wat het gaat kosten..

Op quiltgebied heb ik niet veel meer gedaan, ben echt volledig uit mn kwast gegaan vandaag.

Oja, ik heb er een weblog bij… jeeeeeeetje, 2 van die dingen bijhouden…pfff… Het andere weblog is voor de schilderclub van de maandagmiddag. "Lachende kwasten" heten we en we schilderen sinds januari in een klein gebouwtje in Hendrik Ido Ambacht. Kost niet zo veel en we krijgen geen les. Dus de schilderijen zijn echt helemaal van ons…eigen bedenksels, eigen plaatjes, eigen manier van werken. Heeel erg leuk en ook heel gezellig, zoals ook de titel http://www.lachendekwasten.web-log.nl/  van het weblog al zegt, we zijn echt lachende kwasten !!  Ga er eens kijken en laat een berichtje achter???….

www.

2 Reacties

  1. Lachende kwasten? De naam alleen al doet je lachen! Ik ga subito presto kijken zie!
    Mooooi, die honden!

  2. Ingrid, wat een talent zeg! Ik ben nu ook bezig met aquarel voor mijn kalligrafie.
    Zal ook eens gaan zijn bij ‘de lachende kwasten’. Ik ben benieuwd.

Geef een reactie

