Vrijdag 11 april 08

Het is al weer vrijdag..

Net zei Otto dat er in de volgende Computerblad zou staan hoe je van je eigen handschrift een ttf zou kunnen maken… dan krijg je dus in het vervolg een met de hand geschreven berichtje op het blog… lijkt me wel wat. Nog een weekje wachten dan maar..

Afgelopen week niet zo heel veel gedaan, hoewel… vitrage korter gemaakt voor Kevin en Nadine, de quilt afgemaakt als kadootje voor Nadine. Ze was er heel erg blij mee en vond de kleuren echt goed !! (pffffff… gelukkig maar) Het roze staat prachtig bij de grijze bank en de donkerpaarse muur..

Van de restjes van de Jellyroll heb ik nog 4 blokjes gemaakt voor de klotto-rondeImg_0225 voor de maand april. Leuk blok hoor.. Repen en vierkantjes.

Misschien eens kijken in de restjesdoos wat er in zit.. Het zijn wel kleine blokjes, ik zou ze best wat groter willen maken. Moet ik eens kijken in EQ5 welke maten ik dan moet gaan aanhouden.
Jammer genoeg moet ik deze week nog even naar de Quiltwinkel om lapjes te kopen voor de verjaardaglijst… ben er voor 1 al een beetje aan de late kant !!!…. errug… ik schaam me diep maar heb wel een berichtje gestuurd..

Voor werkje bij de buis heb ik mn vogelhuisjes maar weer tevoorschijn gehaald, blokje nr 5 is nog onder handen maar inmiddels zou blok 9 al aan de beurt zijn. Toen ik zocht naar een leuk werkje op de hand kwam ik ook mn NYB blokken tegen…. maar dat is meer machine werk. Dat ga ik volgende week weer oppakken. Het spul moet gewoon af, ligt er maar te liggen. En ik mag niets nieuws beginnen al branden de lapjes me gaten in de ogen. Zou heel graag beginnen met een leuke tas !! (heb weer een patroon gevonden van een mooie) en ik heb ook nog 3 jellyrollen liggen. Voor 2 heb ik een jellycakes gekocht… een jellycake is een stapeltje van 40 of 50 lapjes van 12×12 cm. Die dan weer perfect passen bij de jellyrollen… Dan kan de quilt iets groter gemaakt worden..
Nu nog op zoek naar mooie patronen.. er was op de kletslijst een aantal linken… ga daar maar eens zoeken…

Morgen gaan we naar Epe, misschien mn prutswerkje maar meenemen voor onderweg..misschien wat buitenzitten…mmmm… zonnetje…???..!!!

4 Reacties

  1. veel plezier morgen!
    leuke klotto-blokjes!

  2. Oooow, ik ben echt benieuwd naar je handschrift-logjes!
    Natuurlijk vonden Nadine en Kevin de Jelly roll quilt mooi, het zijn zulke mooie stofjes en kleurtjes!
    Je bent wel druk hé!

  3. Hoeveel jelly rolls krijg je nog? Dat worden nog heel veel quilts dan.

  4. Veel plezier in Epe! En tot zondag….
    doeiiii

Geef een reactie

