maartse buien

Eigenlijk zou ik met witte letters moeten schrijven want de wereld was geheel wit vanochtend, 25 maart 208 !!24032008192 Een heel gekke gewaarwording.

Er was vanochtend ook iemand tegen een lantaarnpaal op ons binnenterrein "gegleden" met de auto maar wel doorgereden …Img_0205  Er lag glas bij de paal en gelukkig had iemand het zien gebeuren en een ander had de klap gehoord. Nu nog zien te achterhalen wie het geweest is en voor de schade aansprakelijk stellen. Er zal een nieuwe paal gekocht en geplaatst moeten worden.. Bovendien is de persoon weggereden van de plaats van de aanrijding en is dus zelfs strafbaar. We wachten even af of er nog een reaktie komt. Maar aangifte bij de politie is wel noodzakelijk.

Img_0202 Er was nog een affo quiltje, de keltische knoop… weet niet of ik al eerder getoond heb.. wel – ach dan lees je er maar overheen en niet, hier is ie dan, klein maar fijn.

Alle stroken voor mn jelly roll quilttop zijn gesneden, als het een beetje meezit kan ik 12 grote blokken maken, er blijven dan wat repen over waar ik de binding van kan maken. Een border zit er dan niet in maar volgens mij is dat geen ramp. Het is een druk geheel, de quilt maar dat deert niet.20032008191

Oeps, hoofd op de linkerschouder… dat ziet iets beter..hihi.. Het wordt wel een soort van retro quilt, misschien kan ik hem slijten aan mn schoondochter Nadine??. Lijkt me wel wat voor haar. Het wordt niet echt een quilt, er komt nl een fleece deken van Ikea achter en geen 3e laag, dus tsja geen echte quilt maar dat deert niet.

4 Reacties

  1. Je productie raakt weer aardig op gang! De keltische knoop vind ik prachtig. Maar je jelly roll quilt zal ook mooi worden. Ik ben benieuwd.

  2. Niet te hard aandringen bij Nadine hoor! Ik heb nog een adresje voor de Jelly roll quilt …. hihi! euuu … voor de Keltische knoop trouwens ook …. 😉

  3. dit heb ik nu nog nooit geweten: sneeuw op mijn verjaardag,
    en dan zit ik nog in Parijs en daar is dan nog geen sneeuw 😦

  4. Hallo,

    Leuke en gezellige site ik vind het leuk om er op te komen.

    Succes ermee!

    Groeten van Chris, mijn site is http://www.tokochris.web-log.nl

Geef een reactie

