maandag

Maandag, mooi begin van de week… nou ja, mooi… het heeft bijna de hele dag geregend en ik had een behoorlijke hoofdpijn. Dus niet gaan schilderen, jammer maar ik ben even lekker thuisgebleven.  Wel heb ik de keukenkastjes (alleen de buitenkanten) schoongemaakt. Gepoetst dus wel op deze maandag.  Otto heeft gestofzuigerd, ook dat moest gebeuren.

Ook ben ik lekker bezig geweest met mn ondergrondje voor het hekwerk. Ik ben druk met verzamelen van de stofjes en dat valt nog niet mee. Wil nl geen stoffen meer kopen en dus alleen uit mn eigen voorraad gebruiken. Nu moet ik nog iets hebben met wat groenigs en wat bloemigs…goed zoeken, misschien kom ik toch nog wel een mooie lap tegen… en als het echt alleen dit lapje/kleurtje is mag ik wel een lapje aanschaffen. Ik moet toch het weekeind even kijken voor lapjes voor de verjaardaglijst, Ineke de Kok krijgt een lapje want die had ik ingezet bij de zondagloterij. Marjon de Haas moet ook een lapje… dat ga ik morgenmiddag even halen met Laura bij de Quiltbee. pffff. Dus toch…

08032008183 Had ik mn vestje al laten zien???? neeeee??? ohhh… het is dus klaar en ik heb het ook al gedragen…(er zitten alleen nog geen knoopjes op)… Leuk geworden he..?? heb nog 3 bollen van dit spul over, wat moet ik daar nou weer mee. Ik neem ze mee naar het weekeind, misschien is er iemand die ze wil hebben…

En verder heb ik lekker zitten klungelen met mn lapjes voor dat hekwerk he.. Even een plaatje erbij !09032008185

De verticale stroken zitten inmiddels aan elkaar, nu de rest nog maar dat kan dus pas als ik die ene groenige/bloemige lap heb gevonden. En dan het hekwerk tekenen en zo… ook nog een klusje…. (wordt weer een jaaaaaaaren project). Misschien toch eens nadenken over een machinale versie???

4 Reacties

  1. Geslaagd vestje! (nééééé, ik wil geen wol, da’s een oude verslaving 😉
    En ‘k doe wel niet mee met de workshop maar kijk natuurlijk wel met spanning uit naar de vorderingen.
    Tot vrijdag!

  2. Wat een mooi vestje! Ergens te koop in een winkel?(LOL) In een ver verleden heb ik ook nog gebreid maar door een tenniselleboog(niet door te tennissen) moeten stoppen.
    En je lapje vind je ook wel. Misschien ruilen op het weeken in Elst?
    Ingrid, mijn feedburner staat erop: ofwel feedburner ofwel bloglines, je hebt de keuze.

  3. Oh Ingrid wat mooi!. Lijkt me ook zo lekker warm en zacht. Zin om er nog een te breien :>))

  4. prachtige vest Ingrid!

Geef een reactie

