Poortje

Even een korte update vandaag.

Schilderles was er vanmiddag, eigenlijk schilder ik altijd met olieverf maar vandaag heb ik een aquarell meegenomen om aan te werken. Het poortje waarvan ik eerder het voorbeeld plaatje liet zien.

Dit is dus de aquarell, een blogje geleden het orgineel.

Hij is nog niet klaar natuurlijk maar dat komt wel goed. Nu kan ik wel laten zien wat de bedoeling is in de traphal van ons appartementgebouw.  Max, de schilderleraar, vond het een uitdaging… ikke ook…27022008166 om dit te schilderen op een plaat van 200×150 cm… zo groot heb ik nog nooit gewerkt.. het lijkt me wel wat. Oja, olieverf voor een dergelijk schilderij is niet handig, dat glanst te veel… ik zal met acryl verf aan de slag moeten… dus eerst maar eens kijken bij blokker of zo wanneer er weer een aanbieding is, dat scheelt vele euro’s… en de verf is net zo goed..

2 Reacties

  1. Ingrid, dat wordt inderdaad een heel groot werk maar wel mooi. Zal je een ladder nodig hebben of lukt het zo ook wel?

  2. Wat een mooi schilderij.En echt wel groot.Heb je al een plaatsje ?

Geef een reactie

