Pechvogeltje

Echt een pechvogeltje, dat is de "moeder"  van de 2 bearded collies die ik hier al eerder liet zien, dat schilderij waar ik mee bezig was….

Na aardig wat tegenslagen zou ze op vakantie gaan, een weekje maar, naar Barcelona!!
Nu blijkt ze op de eerste dag van haar reisje gevallen te zijn, ligt in het ziekenhuis met een gebroken ruggewervel en weet nog niet wanneer ze naar huis mag…..
Dan zal ze horen dat 1 van haar honden is overleden… (de hond links onder op het schilderij)…..

Hebben we het dan over pech???……

Vandaag kruip ik maar stilletjes in een hoekje en houd me rustig… ik zal duimen dat de hondjesmoeder weer snel naar huis mag, dat ze een beetje op kan krabbelen en het nieuws over haar hondje kan verwerken….. Hoeveel kan een mens tegenkomen…..

2 Reacties

  1. Ach, dat is meer dan pech voor die mevrouw! Daar zijn geen woorden voor ….
    Ik duim dat ze het allemaal een beetje goed kan verwerken ….

  2. Het zal je maar overkomen. Hopelijk is ze snel weer thuis.

Geef een reactie

