The day after

Gister was het weer een bijzonder drukke dag. We hadden een middag met wat whiplashkennisjes bij een van ons groepje in Rhoon. Bere gezellig, heel druk… dus vandaag heb ik tol betaald.

Niet naar mn schildergroepje geweest, knallende koppijn, pillen ingenomen en rustig afgewacht. Otto heeft een filmpje gemonteerd van gistermiddag, lekker zitten knutselen in het studeerkamertje en het resultaat via mega upload verstuurd naar onze vriendengroep. Er waren al verschillende reakties… gewoon leuk dus.. En Ot was een dagje bezig…

Van Martin hebben we "Alles is Liefde" meegekregen.. Af en toe klinkt er hevig gegrinnek uit het kamertje… (de dvd wil nl niet op onze peperdure kenwood afgespeeld worden)…. We hadden een dvdspeler bij het kruidvat moeten kopen… Deze speelt nl wel alles af en onze "eigenste" dus niet.. pfff…
Zelf heb ik wat zitten breien. Ben bezig met een vest op een rondbreinaald. Dikte 5 dus  grote steken gauw thuis…. Hoewel, het is een behoorlijk patroon hoor.. van www.garnstudio.com. Kan je leuke patronen weghalen zeg. Gewoon klikken op het aantal steken wat je wol of garen heeft – prachtige truien en sokken, sjaals en mutsen… gewoon heel leuk.. je zou zo weer overnieuw beginnen met het aanleggen van een verzameling breinaalden. Maar ik houd het gewoon bij dit vest..http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=107&d_id=9

Rondbreinaald maar dan heen en weer breien, er komt een ronde bovenkant langs en de mouwen worden er apart ingebreid.. Heel ingewikkeld maar ik heb geen haast, alleen maar 10 bollen wol.

Dus, maar even op de stoel, de pennen weer pakken en lekker breien…

5 Reacties

  1. veel plezier bij het breien!

  2. Leuk vest Ingrid! Staan erg leuke patronen op die website, ik mag ook erg graag zo tussendoor eens wat breien.
    Enne….doe rustig aan met je nekkie!

    Liefs, Ria

  3. Breien is zeker ontspannend maar pas wel op dat je oefeningskes doet met je hoofd. ’t is niet zo goed voor de nek. ‘k spreek uit ervaring!

  4. Lekker is dat he, opeens even weer breien. Ik ben blij dat ik al mijn pennen nog gewoon in de kast heb liggen. Ja, van die site heb ik ook nog een leuk vest op het oog.

Geef een reactie

