TAGGED

Wat is dat nou weer, tagged. Yvonny is de schuldige… zij heeft mij getagged !!.. omdat ze nieuwsgierig is LOL..

Oke, ik doe mee, lastige klus hoor maar goed, ik ga er voor zitten. Hieronder dus de spelregels. Wanneer ik je tag zet je ook deze op je blog en handel… (niets moet, alles mag….)

1. Zodra je genoemd bent, plaats een link naar de persoon door wie je genoemd bent. 2. Plaats de regels op je blog. 3. Vertel 7 dingen over je zelf op je blog. 4. Noem en plaats linken naar 7 van je favoriete blogs. 5. Reageer op die 7 blogs zodat de auteurs weten dat ze getagged zijn.

Nu moet ik dus 7 dingen over mezelf vertellen op deze blog… mmmm…. 7 dingen… dat is veel..En waar beginnen??? pfff…

9 jaar geleden dan maar, toen werden wij aangereden. Sinds die tijd is mijn leven heel erg veranderd. Voor die tijd was ik werkzaam als management assistent bij het openbaar ministerie in Den Haag, gestationeerd in Amersfoort. Werkte ik met 6 adviseurs in een project dat de werkstromen van het o.m. in kaart moest brengen en daar verbeteringen in aan moest brengen. Een heel leuke klus. Dat deed ik ongeveer anderhalf jaar. Heel erg leuk. Maar na die aanrijding dus niet meer gewerkt. En dat is maar goed ook!!

Dat was 1

Nr 2 is mijn gezin, mijn echtgenoot is sinds eind januari thuis… neeeeee niet ziek of zo hoor, maar met de "TOR" (Tijdelijke Ouderen Regeling)…. dus hij is thuis, vakantiegevoel, niet meer werken, niet meer nodig zijn, niet meer nuttig zijn… Hij is dus thuis.
Mijn zoon woont samen met een leuke meid, ze hebben een huisje gekocht en knappen dat netjes op. Daarbij kan dan kleinzoon ook af en toe komen logeren !! Het is een lekker stel…

Nr 3 is het feit dat ik graag ga ontbijten met mijn zus bij Ikea, we gaan dan ieder apart op weg, bellen onderweg dat we er al zijn of er bijna zijn, reserveren dan een tafeltje en dan dus lekker ontbijten… croissantje, broodje, eitje, kopje koffie of thee, plak kaas.. heerlijk, lekker ontspannen. We doen dat zeker 1x per maand…

Nr 4 is quilten !! een hobby van lapjes knippen/snijden en weer aan elkaar zetten. Doe dit al zo lang, denk toch al wel 16 jaar of zo. Er ontstaan mooie dingen in mn hobbykamertje. Daar heb ik heel veel spullen, patronen, hulpmiddelen die het quilten aangenaam maken.. Heel veel quilts zijn er al geboren en er zullen er nog veel volgen want de lapjes voorraad is nog heel groot (mag geen stoffen meer kopen…. volgens Margeeth een lapjesdieet)

nr 5 is de computer. Zonder dit nummertje 5 was dit weblog er niet, waren mijn cyber vriendjes er niet en had ik niet zoveel contacten met quiltsters van overal. De vriendenkring is heel groot geworden en heel gezellig. We zien elkaar regelmatig op een emaillijst en als we kunnen tijdens een weekeind in maart of in sept./oktober.

nr 6 is schilderen. Dat doe ik de laatste 14 jaar ongeveer. Misschien wel langer… Heb altijd gedacht het wel te willen gaan doen maar het kwam er maar niet van. Toen toch begonnen met het nemen van tekenlessen en daarna met aquarell verf aan de slag. En sinds die tijd heb ik ook dat vuur ontdekt. Het is leuk om met water en pigment aan de gang te gaan, te kijken wat er ontstaat met die twee dingen op speciaal papier.. Spannend ook. Exposeren heb ik al eens gedaan, een paar jaar geleden en dat was heel erg leuk. Ongeveer een jaar geleden heb ik een overstapje gemaakt naar olieverf en ik moet zeggen, het bevalt me wel. Heb al diverse doeken ingesmeerd met dat spul.. Er hangt zo hier en daar wat, er is zelfs verkocht…. Waar ik nu mee bezig ben is een olieverfje met twee hondenkoppies… twee bearded collies… Het wordt wel aardig denk ik..

nr 7 is Vakantie !!!… Heel graag ga ik op vakantie, soms ver weg maar meestal niet zo ver. Afgelopen jaar waren we in Frankrijk -Bretagne en Normandie. Dit jaar gaan we naar Oostenrijk. Ooit waren we in Thailand, in Mexico, in Spanje, Griekenland, Malta, Tunesie, Egypte, Engeland en jaren geleden was ik in Californie. Heerlijk, graag zouden we nog een keer een grote reis maken naar Azie maar ja, eurootjes zijn er veel van nodig……

Dat waren mijn 7 punten…. nu nog 7 mensen taggen!!!

1 Shirley, haar log lees ik elke dag
2 Marjolein, vriendin maar zo ver weg
3 Inge in P, leuke meid – ver weg
4 Anita,
5 Evy, benieuwd hoe zij het doet met haar nieuwe winkel
6 Katrien, de drijvende kracht van het quiltweekeind in Belgie
7 Wilma

Nu nog even deze 7 dames waarschuwen….meedoen mag, hoeft niet….

Eén reactie

  1. Hé Ingrid, bedankt hoor! ’t Is leuk om lezen!

Geef een reactie

