Afffffff

Jaaaaaa, eindelijk, mn rugtasje is af. Het was een heel grote klus, heel veel werk en best ingewikkeld…03022008149 en eerlijk gezegd is ie ook best wel een beetje kleiner dan ik gedacht had.

Dit is ‘m dus compleet met al die hexagonnetjes

Binnenin 03022008148

zijn er ook nog vakjes, een vakje voor de telefoon, een groot vak met een rits en een vak met een klep. Daartussenin dus dat vak met plek voor telefoon, creditcards en pennen.

Het maken was echt heel ingewikkeld, natuurlijk is de beschrijving in het Engels en dat maakt het nog eens extra lastig. Sommige stukken van de beschrijving heb ik maar wat gedaan, gespeld en met een rijgdraadje wat vastgezet. Daarna eens gekeken of dat wat ik gedaan had wel goed uitkwam… Maar goed, mijn bruine "japanse" tasje mag met pensioen…Er is een mooie opvolger !!.

7 Reacties

  1. Grote pluim!
    En de hexjes zijn een belangrijke mooi-maker!

  2. Wat goed Ingrid! En wat is het een mooi tasje geworden! Dat doe ik je niet na 😉

    Groetjes, Ria

  3. Prachtig, ik heb bewondering voor je, dat je dit zo netjes kunt maken!

  4. Prachtig Ingrid! Zo’n tasje zou ik ook wel willen.

  5. Prachtig hoor,en we zien hem wel in Westouter ??????????

  6. Hé Ingrid,
    Ik heb je getagged! Lees aub m’n blog voor alle info.
    Niks moet en alles mag!

Geef een reactie

