Hexen !!!

31012008143 Hexen… zie hier het resultaat van enige avondjes hexjes maken. Het was best leuk om te doen maar ik was niet van plan er een grote quilt mee/van te maken….

Deze hexen worden gebruikt in mn nieuwe project. Een paar maanden geleden heb ik een patroon besteld voor een nieuwe rugtas. Het bruine (japanse) tasje is echt aan vervanging toe want ik heb het echt dagelijks gebruikt.

Toen ik dit patroon tegenkwam heb ik direct het patroon besteld en ook de losse dingen die erbij hoorden. magneetjes, band en nog wat atributen.
Er zit nu 1 deel van de tas in elkaar, morgen ga ik verder met puzzelen want het is wel een ingewikkelde… maar het wordt mooi !!!

morgen weer een foto !!

3 Reacties

  1. Ziet er zeker ingewikkeld uit, de nieuwe rugzak. Maar de hexjes maken het begin al errrug mooi!

  2. Ziet er al heel mooi uit.Ben benieuwd naar het eindresultaat.

  3. Hey Ingrid, verslaafd aan tasjes he. Maar ze zijn altijd zo mooi! Pas op: jelly rolls zijn ook verslavend.

Geef een reactie

