Rustig

Rustig vandaag, hulp is geweest, het huis is weer schoon en fris. Heerlijk is dat hoor.
Verder niet zo heel veel gedaan, rondje gelopen naar het nieuwe huis van Kevin en daar het laminaat even bewonderd. Het zag er prima uit !! alleen moeten ze nog even leren de rotzooi op te ruimen na een klus. Dan kom je weer in een opgeruimde toestand. Nu moet er eerst geruimd worden eer je weer kunt beginnen. Lastig is dat..
Alleen in de kamer voor Kjelt moet nog een half muurtje gesausd worden en dan kan daar ook laminaat in.

Op quiltgebied heb ik me gisteravond even druk gemaakt om het label voor de babyquilt af te krijgen. Img_0157_4

Schattig he??.. Nu moet het quiltje nog in een doosje en dan kan het even wachten tot we het weg kunnen geven aan de a.s. moeder.

25012008130_1 Heb ik mn nieuwe project al laten zien?????? Ben nu bezig -heel braaf- om hexagonnen te maken. Waarvoor die dienen???? tsja… dat zie je over een paar dagen, als ik iets verder ben in dit project.

Inmiddels werkt chello weer samen met yahoo en kon ik gister en vandaag weer op mn sites en lijsten. Heerlijk. Gewoon weer meelezen en meekijken.

Morgen weer een drukke dag, dan ga ik even naar Hellevoetsluis. Even babbelen en afspreken hoe we dingen kunnen aanpakken voor het quiltweekeind !!!! spannend dus….

3 Reacties

  1. veel plezier in Hellevoetsluis!

  2. Volgens mij doen ze het expres hoor, chello en yahoo, dan waardeer je het ineens weer hé. LOL Groetjes, Marjolein

Geef een reactie

