Het werkt weer

Als het goed is werkt het weer… pfffff, Chello en yahoo willen weer met elkaar communiceren..

Intussen druppelen de berichtjes van yahoolijsten weer binnen, mondjesmaat welliswaar maar toch… het druppelt..
Toch wel een nadeel wanneer je afgesloten bent van de groepen, zeker als je er zelf een aantal hebt, je kunt niks, ook niet jezelf op nomail zetten, een regelrechte ramp dus.

Maar oke, we zien hoelang het duurt. Ben benieuwd.
Intussen ga ik via mn website maar eens wat email adressen aanmaken en daar mn groepen op zetten. Zal interessant staan… ingrid@ingridvantuyl.nl   zoiets. Deze link werkt nog niet hoor !!!! dus nog niet proberen.. moet eerst nog uitzoeken hoe dat moet en werkt en gaat LOL.

Omdat ik gister natuurlijk niet zoveel kon mailen en lezen (heeft het toch nog voordelen he) heb ik lekker wat hexjes kunnen maken. Het zijn kleine hexen hoor, anderhalve cm. In verschillende tintjes blauw. Wordt heel leuk. Als ik deze stap van het project klaar heb zal ik weer een foto posten.

Oja, ook nog even die feedburner juist installeren/programmeren. Bedankt voor de tip Yvonne…

Geef een reactie

