feedburner

Yvonne, volgens mij is het gelukt om de feedburner naar mijn hand te zetten LOL..

via onderstaande link kan ieder die mijn blog regelmatig bezoekt een mailtje ontvangen wanneer ik weer eens wat gepost heb.

http://feeds.feedburner.com/quiltingingridweb-lognl 

Dan moet het lukken – gaat het niet goed hoor ik dat graag want dan zou ik wat moeten "bijstellen" in de instellingen.

Eén reactie

  1. Hi Ingrid, ik wilde wel even voor je testen of Feedburner bij jou werkt. (ik lees je blog sowieso via bloglines)
    Maar er ontbreekt nog wat in je instellingen, denk ik. Ik mail je wel privé met een mogelijke oplossing!

Geef een reactie

