grrrrrrrr Yahoo versus Chello

Wat een ellende zeg, yahoogroupen zijn niet te bereiken sinds gistermiddag. Yahoo reageert helemaal niet en volgens chello (upc) moet ik de software maar opnieuw installeren om bij de yahoogroupen te kunnen mailen…. Grrrrrrr. ze weten helemaal niet waar het om gaat denk ik… snappen het niet.. zijn weer van die callcenter figuurtjes die volgens een lijstje werken. Morgen zal ik die upc club maar eens bellen a 0,10 eurocent per minuut. Zal weer een duur grapje worden…

Maar dit soort dingen geeft wel weer ruimte om andere dingen te doen. Een nieuw project starten of een oud project afmaken.
Nog steeds moet ik een label maken voor het babyquiltje… wordt een beetje eentonig he..

25012008130 Dit is dus het nieuwe project !! Het pakketje ligt al een poosje in de kast maar tot op heden had ik niet echt de juiste stoffen. Nu dus wel, op de markt een flinke lap denim kunnen scoren voor 5 euro de anderhalve meter. Daarbij een flinke lap witte stippen op donkerblauw. Daarbij nog een groot aantal andere blauwe lapjes. en daar gaat Yvonne van schrikken….

25012008131 Dit is een mandje met hexagonnen !!!!!!! jaaaaa echt waar. Het wordt de versiering van het nieuwe project. De hexjes zijn 1,5 cm doorsnee… dus niet zo groot. Hoe en wat het gaat worden laat ik wel zien als ik weer verder ben!!

Nog een foto van onze behang sessie in het huis van Kevin en Nadine. 22012008129

Hier de eerste muur van de slaapkamer. Motieven hadden we nog nooit geplakt. Vandaag even gekeken en het zit nog steeds op de muur vast, goed he???

8 Reacties

  1. Hallo Ingrid,

    Ook ik heb sinds gisteren problemen met Chello en yahoogroups.
    Mailtjes komen niet meer door, op de site van yahoogroups komen is onmogelijk.
    Ligt dus niet aan je pc, maar of aan chello of yahoogroups.
    Moet er wel even bij vermelden dat andere providers geen problemen hebben 😦
    Dus updaten of wat dan ook. denk niet dat het aan de orde is.
    Hoop in ieder geval dat het snel opgelost is.

    groeten Nance

  2. YESSSS! Hexjes! Voor een tas, nee rugzak?
    En wat zie ik li onder op de eerste foto? Ook iets bekends! K en N stenen verwerkt in?
    Ikke? Nieuwsgierig? Neuuu
    Mooi behang!

  3. Hai Ingrid.

    Chello en Yahoo hebben regelmatig ruzie, dan sluit yahoo chello af van de mail en dan weer weigert chello de berichten van yahoo. Het is lang stil geweest, maar nu halen ze het in. Het kan dus net zo goed aan yahoo liggen.
    Op chello underground zie ik er ook niet veel over staan.
    Quilt ze!!!
    Groetjes Nanda

  4. het is gewoon giga balen 😦 nog steeds doet Chello versus Yahoo het niet.
    Ik zal regelmatig kijken Ingrid naar je blog 🙂
    maar zie dus dat ik niet de enige ben.

  5. Hoi Ingrid,

    Wat ben ik blij met je web-log. Ik dacht dat ik wat verkeerd deed met het inloggen op de quiltsite. Veel schrijf ik niet op de site, maar het blijkt nu dus dat ik het mee lezen en alle mooie werkstukken bekijken, erg leuk vind.
    Ik had je zus al gemaild of het aan mij lag, dus niet. Ik zie je zaterdag bij de bee.

    Groetjes Mieke

  6. Hi Ingrid,

    Hier dezelfde problemen met UPC-Yahoo! Vreselijk irritant, ik heb gewoon afkickverschijnselen nu ik niet gewoon de mailtjes van de groep binnenkrijg. Het duurde even voor ik op het idee kwam om eens wat blogs van groepsleden te raadplegen, daar kijk ik anders nooit.
    Leuke blog Ingrid, en die stenen zijn leuk zo als naambord!
    Groetjes, Marion

  7. Hoi Ingrid

    Ook ik ontvang geen mail meer. Nou ja laat ik niet liegen ik krijg er 1 per dag.
    Kan ook niet via http://www.yahoogroups.com bij mijn groepen komen wnat dat krijgt ik de boodschap dat de webpagina is verlopen.

    Krijg behoorlijke ontwenningsverschijnselen moet ik zeggen.

  8. Oh Ingrid,ook aan het hexen geslagen ?????
    benieuwd naar je project.

Geef een reactie

