Werken of gestopt zijn

Werken of gestopt zijn. Dat is het dus, afgelopen – gestopt zijn. Voor DH Otto was het vandaag zn laatste werkdag, hij is nu met pre-pensioen. Vandaag zn laatste uurtjes en dat was het. Nu is het een kwestie van hoofd leeg maken, andere dingen bedenken, vakantie houden, thuis werkjes doen…

Over een half jaartje, na onze vakantie naar Oostenrijk, zien we wel of er nog andere leuke dingen te doen zijn voor hem. Het was de bedoeling om nog 2 dagen te blijven werken maar de werkgever heeft besloten om dat niet goed te keuren. Maar misschien is er wel een ander plekje waar nog een aantal uurtjes gewerkt kunnen worden.

Tot die tijd vieren we vakantie, genieten van vrije tijd en doen we leuke dingen. MIjn eigen afspraken blijven gewoon doorgaan, schilderlessen en schilderbijeenkomst, mijn quiltbee’s om de 14 dagen en 1x per maand. Daarbij de ontbijtafspraakjes bij Ikea met mn zus die ook gewoon door blijven gaan.
Ach, we zien wel hoe het gaat… Oja, eind juni naar een cursus "omgaan met pensioen" in een kasteeltje in Hierden (bij Harderwijk) tijdens een midweek.

Gister had ik weer schilderles in Poortugaal -onder Rotterdam- en daar de laatste streken aan mn schilderij gedaan, volgende week kan ik het signeren en meenemen naar huis. 16012008128

Er moet nog hier en daar iets donker ingewerkt worden en iets lichts.. Volgens Max, de leraar/kunstenaar, kan ik deze wel aardig verkopen. We zullen zien.  Voor mn volgende werk ga ik weer op zoek naar een doek dat wel wat groter moet worden.. ik denk aan 1 mtrx1 mtr. Er komen 3 olifanten op, naar een voorbeeld van Ellen Voets. De kleuren worden iets warmer als het voorbeeld, iets meer roodbruin erin. 35

Lijkt me echt heel erg mooi om te maken, z’n groot doek. Goed, op naar de schilderdoekenwinkel hihi..

Vanavond eerst mn babyquiltje afmaken, alleen het biesje moet nog vastgezet worden, en een labeltje maken. Daar komt op te staan: "voor een kindje lief en klein zal dit warme quiltje zijn".
tot later weer

4 Reacties

  1. Wouw Ingrid, je bent echt een artiest!! Wordt héél mooi zeg. Ga zo door en je wordt nog eens beroemd. Ik moet er voorlopig nog niet aan denken hoor om Yves hele dagen thuis te hebben! Maar je groeit er wel naar toe hé. Zal wel wennen zijn in het begin.Groetjes, Mar.

  2. prettige vakantie 😉 Otto en Ingrid!

  3. Prachtige schilderwerken,je bent een artiest zeg.
    Genieten maar van de vakantie.

  4. Je hebt talent voor schilderen, zeg. Ik vind dit erg mooi.

Geef een reactie

