Marktplaats

Eergister ben ik druk bezig geweest met foto’s maken van spullen die zoonlief kwijt moet. De koelvriezer, de combimagnetron, wasmachine en een breedbek teve. En nog een gasfornuis…en wat grenen meubels, een kastje voor tv, een salontafel en een eethoektafel.

Dit alles staat nu op internet, op marktplaats en direct nadat ik het erop gezet had kreeg ik de eerste biedingen al binnen. Natuurlijk hebben we een prijs in gedachte, het geheel zou 650 euro moeten opbrengen maar als we alles bij elkaar optellen mag het geheel ook voor 500 weg..

En een telefoontjes die je dan binnen krijgt, slecht sprekende allochtonen, slecht sprekende europeanen…emails van jongeren maar ook van ouderen die op zoek zijn naar spullen voor hun kroost omdat ze de deur uitgaan..

Nu, na anderhalve dag hebben we al zn 30 biedingen gehad, Er zijn vragen geweest of men mocht komen kijken en ik dus anderhalf uur in zoonliefs huis heb gezeten omdat men zou langs komen en toch maar niet kwam…hebben we nog niets verkocht.
Wel reakties gegeven op mailtjes dat ik accoord ging met hun bod en wanneer ze konden komen halen….

Niets van dat alles dus, alle spullen zijn er nog maar wie weet krijg ik vanavond weer berichtjes binnen. Ervaring leert dat dat soort dingen toch altijd savonds komen… en nu met het weekeind, je weet het nooit natuurlijk.

Tussen alle telefoontjes voor prijzen van dat spul ben ik gister nog bezig geweest met wat borduurdingen. Heb een schaapjesportemoneetje gemaakt van fleece en een "tijger"portemoneetje en een zak om een fles wijn of ander lekker spul in te verpakken en weg te geven. Gewoon kleine maar heel makkelijke kadootjes. Vandaag heb ik nog een borduurtje gemaakt van een border collie, het is een uitprobeersel omdat ik volgende week een hondenkoppie op een paar fleece truien mag borduren van een fysiotherapeute die hier beneden werkt. Ze doet "behendigheid" met haar hond en wil graag een paar truien opgeleukt hebben. Haar moeder heeft ook maar een paar truien aangeschaft dus ik kan mn gang gaan… Een ware zoektocht in mn garenkastje was het wel, allemaal grijze en zwarte en witten.. ik heb er genoeg hoor maar toch is het even zoeken naar de juiste kleurtonen.. Als de truien geborduurd zijn maak ik wel foto’s !!..

3 Reacties

  1. ha Ingrid, wat een gedoe hé met dat marktplaats.
    Inmiddels ben ik al 150 oude boeken kwijt maar net via hen.
    Suc6 met je werkjes.
    Liefs moi

  2. Een breedbek TV? LOL
    Dat woord moet ik onthouden!
    Succes met de verkoop, hé

  3. succes met de verkoop! ik heb gisteren ook weer wat spulletjes op ebay gezet.

Geef een reactie

