13 oktober 2007

Het is alweer oktober, de blaadjes vallen, het is herfst !!. Op dit moment, om bijna 3 uur smiddags staat de schuifpui open, het is heerlijk weer, verwarming is niet aan en er ligt nog geen extra quilt over ons bed. Van mij mag het de hele winter zo blijven. Geloof toch echt dat ik beter in een subtropisch deel van de wereld had moeten wonen..

De afgelopen tijd is het druk geweest, veel te doen, niet te voorspellen wat allemaal. As woensdag is er een info avond over de warmtetoestellen en ander spul wat in de berging hangt en het leven plezieriger zou moeten maken. De organisatie daarvan heb ik nu een 3tal weken onder mij. Verder is er een schouw geweest van het gebouw, de oplevering is nog steeds niet geweest. Inmiddels is rechtsbijstand aangevraagd en de procedure loopt. De projectontwikkelaar wil het gebouw niet in de staat opleveren zoals het in de beschrijvingen stond. Ze hebben er een potje van gemaakt. Oja, 23 oktober ga ik naar een cursus voor VvE bestuursleden. Samen met een collega bestuurder. We zullen er wel wat van opsteken.

Morgen willen we weer gaan fietsen, deze keer naar Maasdam, naar kennissen die daar bezig zijn een nieuwe woning te bouwen. We moeten eens gaan kijken hoe het daarmee staat. Vorig weekeind hebben we ook gefiets, 40,7 kilometers naar Rhoon en weer terug. Het ging best wel alleen het laatste stukkie was een beetje tegenvaller.

Op quiltgebied is er ook aardig wat gedaan, een babyquiltje is afgemaakt en weggegeven aan de jonge moeder. Img_0009x Er is een klein driehoektasje gemaakt van een werkstukje van een bee.Img_0010  En ik ben begonnen met het doorquilten van de Japanse Puzzel. Eindelijk moet die ook eens af. Dan ligt er nog de DJ en nog een driehoekquilt en nog een kleine square dance. EN !!!! natuurlijk volgende week naar Westouter en de bee van Poperinge. Daarvoor ga ik nog iets leuks maken, zeg niet wat want er wordt meegelezen LOL… De stapel mee te nemen zaken groeit en groeit maar ik zal een keuze moeten gaan maken want we rijden met 4 dames in 1 auto… misschien kan niet alles mee…..

De voorbereidingen voor het Nederlands quiltweekeind komen ook weer op gang, voorzichtig aan zijn we weer aan het informeren naar de winkel die gaat komen, workshops bedenken en ook is Elst alweer besproken. De inschrijvingen gaan weer lopen en de zin in een weekeind komt langszaam aan weer boven borrelen.

Nu maar even op de stoel, een stukje gevulde speculaas in de mond en de puzzel op schoot, even quilten dus.

Eén reactie

  1. “” Daarvoor ga ik nog iets leuks maken, zeg niet wat want er wordt meegelezen LOL..”””
    Ik beloof dat ik er over zal lezen! Hihi…
    Tot vrijdag!

Geef een reactie

