Nieuwtje

Sinds vandaag ben ik lid van het bestuur van de Vereniging van Eigenaren. Er was een bewoonster gestopt met haar taak in het bestuur. Een open gevallen plek dus. Van een lid van het bestuur had ik de vraag gekregen toch me vooral aan te melden, ook van de externe die de administratie doet. Dus ach, heb er een poosje over gedacht maar ik denk dat ik veel goeds kan doen voor ons gebouw. Er zal ook nog flink wat juridisch geneuzel komen want het gebouw is nog steeds niet officieel overgedragen aan de bewoners.

Bij ons in huis lekt de badkraan, heeeeeeel weinig maar toch, elk drupje is er eentje. De kraan zal los gemaakt moeten worden maar daarvoor moet de loodgieter maar komen, ze hebben er een potje van gemaakt tijdens de bouw.

Verder hebben we -nog 2 borduursters- zitten stoeien met een programma om borduurpatronen te kunnen maken, niet eenvoudig hoor. Best wel lastig ook, termen die ik niet ken. Daarbij moet ik dus weer dingen leren, knopjes onthouden, dingen op volgorde doen. Maar nu krijgen we een nieuw programma, het installeren zal wat lastiger gaan dan het doorsnee program maar ach, dat nemen we op de koop toe. Morgen maar eens voor gaan zitten. Er is een video om te bekijken en dan later installeren. Het gaat wel lukken.
Over een maandje kan ik digitaliseren toch??? LOL….

Morgen weer naar Thea, haar weer even op gang helpen met haar quilt (snowbirds) en eens zien wat we kunnen doen met de overgebleven lap kikkerstof.

Morgen verder dus……..

3 Reacties

  1. Hallo Ingrid, gefeliciteerd met je bestuursbaan, kun je tenminste zelf uitmaken waar de quilt in de gang mag hangen 🙂

  2. Proficiat met je nieuwe ‘baan’ en natuurlijk kan jij binnenkort digitaliseren!

  3. Echt wat voor jou hoor, die bestuursbaan!! Welk programme gebruik je om te digitaliseren? Groetjes, Marjolein.

Geef een reactie

