de dag erna

Gister moest ik mij vervoegen in het ziekenhuis omdat een huisarts een afspraak had gemaakt voor mij. Donderdag was ik gebeld door hem met de melding dat er op de mamma-foto’s wat te zien was in de linkerborst.Om 12 uur dus naar de mammapolie in Dordrecht. Ik had er het volste vertrouwen in dat er niets aan de hand was, paniek kon altijd nog.
Er zijn 7 foto’s genomen, 2 rechts en 5 links. De laatste 2 foto’s links waren om de plekken die als "verdacht" aangemerkt werden nog eens extra te bekijken met een beter zicht. Dus op die plekken nog extra platgedrukt, niet echt lekker maar ach, het was voor het goede doel. Uiteindelijk was er alleen maar klierweefsel te zien. Gelukkig maar. De arts vond het niet nodig om ieder jaar te controleren dus ik ga braaf over 2 jaar weer naar de borsten bus.

Smiddags ook maar begonnen met het tweede NYB blok, heftig van kleur met het knalroze en mooi roze/bruin batik in combinatie met donker paars. Het wordt echt wel heel mooi denk ik. Verder heb ik niet veel nuttigs gedaan. Eigenlijk wil ik de hobbykamer veranderen met een kast erin, gewoon eentje van muur tot muur… maar dan moet even het schip met dubbeltjes binnenkomen (en dat schip wordt nog helemaal niet verwacht).

Dan zou langs de muur waar nu een ladenkastje staat met het poppenhuis erop een kast van 120 hoog komen (kan het poppenhuis gewoon weer op staan) met schuifdeuren. Gezien bij Ikea natuurlijk tijdens de ontbijt-ochtenden. Voldoende planken erin om echt alle quiltspullen te bergen, lades konden er ook in.. gewoon heel mooi..maar ook gewoon prijzig..  Eerst wil ik mijn naaimachine laten ombouwen van diskette-machine naar usb machine. Dan kan ik op die usb mijn patronen zetten direct uit de computer en direct gaat borduren. Nu moet dat heel omslachtig: patroontje opzoeken in oude computer, programma opstarten, diskette schrijven via dat programma en dan pas diskette in naaimachine. Het kan dus sneller… Moet op de lijst eens vragen of er mensen zijn die dit al hebben laten doen… gewoon meningen vragen, werkt het, is het traag, makkelijk… en op de VSB site ook gewoon eens lezen…

Later eenfoto van het NYB blok (als het af is)

2 Reacties

  1. Proficiat met de uitslag.

  2. Oef …. zeker blij met de borsten-uitslag!

Geef een reactie

