31 juli

Net uitgepuft van de fysiofitness en na het eten…uitbuiken. Heerlijk een groente stoof met rijst, geen vlees deze keer. Aubergine, courgette, paprika, tomaat en uit en natuurlijk knoflook, heerlijk hoor.

Vandaag het ik de Dear Jane stukken aan elkaar gezet, nu de achterkant nog even vastzetten maar dat probeer ik morgen nog even te doen. Ook zit er inmiddels al een randje sashing aan de bovenste rand blokjes en de rand sashing voor de rechterkant ligt al klaar.
Nu is het een kwestie van nog 37 blokjes quilten…..pffff…. 8 augustus gaan we met de rotterdam bee naar Woudrichem voor de quiltwinkel en natuurlijk een lekkere lunch met ons viertjes. We gaan vieren dat Femke haar kuren gehad heeft en doorstaan en weer met haar leven kan beginnen. Leuk hoor..
Vanmiddag hebben Joke en ik onze bee gehouden. Bee kan het eigenlijk niet heten. Comaartje belde af, met haar moeder ging het niet zo lekker. Na haar herseninfarct blijft ze maar tobben, begreep ook dat ze niet meer wilde eten maar nu doet ze dat weer.. dus het ging wel weer. We hebben niet echt veel gedaan – lekker zitten kwebbelen over wereldse zaken, over vanalles.. gewoon lekker zitten bomen. De dochter van Joke is arts in Tanzania en die was geinterviewd voor het blad MarieClaire (amerikaanse versie). Mooi hoor, de dochter zet zich in voor kinderen en vrouwen met Aids. Ze woont daar in Tanzania met man en 3 kindjes.

Morgen ga ik met Thea de quilttop dubbelen en een begin maken met doorquilten, pas daarna zal ik een foto maken. Thea zet dan de 2 delen aan elkaar en zet de afwerkbies eraan. Echt een samenwerk-stuk. Het is een leuke quilt geworden, flinke kleuren maar voor een kinderkamer kan dat gewoon hoor..
Morgen dus een drukke dag.
Intussen probeer ik iets te verzinnen voor mn japanse lapjes, maak ik daarvan een tasje of maak ik een quiltje of probeer ik allebei…
Oja, intussen heb ik mijn eerste blok van de NYB groep gemaakt.Img_0702

2 Reacties

  1. Schitterend NY blok zeg! Wat is fysiofitness eigenlijk? Gaat het afvallen nog, of ben je nu op je ideale gewicht? Ik vond het heerlijk hoor deze vakantie, 10 kilo minder betekent ook dat je makkelijk bij het zwembad op de grond gaat liggen en weer opstaan enzo. Dat merk je pas als je zoveel afgevallen bent, dat het je minder moeite kost! Groetjes, Marjolein

  2. Hallo Ingrid,

    Wat een mooie blok heb je gemaakt, ik kom zeker nog eens kijken hoe het er verder uit kom te zien, ben benieuwd!

    Groetjes Sonnja

Geef een reactie

