valiesjesdag

Valiesjesdag !!! jaaaa, vandaag gaat het valiesje afgemaakt worden. Niet afgemaakt in de zin van .. maar het wordt een AFFO. Het kan dan gebruikt worden, mag mee naar Bee’s en quiltweekeinds. Sinds vorige maand ben ik lid van een nieuwe bee "Alblasserwaardse Bee" waar men een heel jaarprogramma heeft opgesteld en er dus ook gastquiltsters komen om leuke dingen te maken en workshops te geven. De eerste is 21 september (verjaardag van mn pa) en dan gaat er gevlochten worden. Men schreef een tasje vlechten. Moet gelijk aan het portemonee’tje denken wat pas op de kletserslijst te zien was. Men werkt dan met diverse kleuren keperband. Dus ik zal weer eens naar de markt moeten om bandjes te zoeken.

Gister deed ik nog een vreselijke ontdekking !!!!, op de usb-sticks staat niets meer….. zijn helemaal leeg !!! en ik had daarop alle info gezet van de oude laptop……

Dus alles is weg, alle foto’s, mn website informatie, mn brieven, documenten… alles….
Hoe het kan, geen idee, echt niet. Weet dat ik de boel op de oude computer had gezet en op cd of dvd wilde branden. Otto is toen bezig geweest omdat de brander het niet meer deed. Daarna is de oude comp. geformatteerd en is windows er opnieuw opgezet. Dus weg, alles weg.

Ik zal me dus moeten bedenken dat ik zaken beter organiseer. Moet er duidelijker in zijn, vaker een backup maken (van de nieuwe laptop en ook van de oude computer als die opgewaardeerd is) en vaker foto’s branden op dvd.
Gelukkig staat nu op de laptop een brandprogramma waar ik een beetje mee overweg kan.
En ik moet vaker hier schrijven, er gebeurt zoveel op een dag dat het toch wel handig is om alle dingen hier te noteren, al zijn het maar korte stukjes…ik moet mn leven beteren dus…!!!

Geef een reactie

