15 mei

Vandaag al weer de 15e…wat gaat de tijd hard. As. zaterdag gaan we voor een weekje naar Spanje en voor die tijd wil ik nog heel veel doen, moet er veel gedaan worden in huis, de was, opruimen ervan en ook wilde ik nog de keukenkastjes ruimen en de kledingkast.. maar daar komt niks van denk ik, dat wordt na de vakantie pas.

Maar goed, we gaan een weekje weg, naar een huis van een goede kennis. Met het vliegtuig, op het vliegveld van Barcelona een autootje ophalen (Ford Ka met airco) en dan een stukje rijden naar Hospitalet d’enfant. Ligt ongeveer zn 250/300 kilometers onder Barca.

We gaan er lekker genieten van het weer (hopen maar dat het een beetje mooi is) van de omgeving die echt prachtig moet zijn en van lekker eten. Onze kennis heeft ons wat goede restaurantjes opgegeven waar we beslis langs moeten…. We zijn die week volledig selfsupporting dus ook boodschapjes moeten gedaan worden. We zien wel.

Vandaag heb ik nog snel even een klein tasje gemaakt voor mn mobiel telefoontje, heel leuk, het past bij mn rugzakje. Er moet nog een knoop op en dan kan ie gebruikt worden, helaas nog geen foto, het ding is net af !!.. Vanavond ga ik verder met blokje nr 8 !!!, ja ja, nog maar 7 blokjes te maken van Dear Jane. Dan inelkaar zetten. Ik verheug me er al op.
Voor de rand moet ik wel weer gaan shoppen maar dat is niet erg, kan gedaan als het vakantiegeld er is hihi.. want ik wil de stof voor de rand in Nederland aanschaffen omdat ik het wil zien bij de quilt.. Het moet natuurlijk wel heel goed passen.

Ik ga naar mn mokje thee… tot later maar weer.

Eén reactie

  1. Hé, fijne vakantie in Spanje!
    Die laatste DJ blokjes maak je daar dan toch snel? Hihi….

Geef een reactie

