KPN perikelen

Er kwam vanmiddag rook uit mn oren pffffff, moet even stoom afblazen hoor…

Vanochtend had ik goeie zin en ben ik op de fiets naar de markt gegaan, toch 6 kilometers heen en terug. Mn boodschapjes in mn fietstasje gepropt (Italiaanse bollen, broodjes met pompoenpitten en nog eierkoeken – 2 driekwart broeken voor Otto -2voor15) en toen weer terug naar huis.
Ik zou nl de vrieskast ontdooien want op een onbewaakt ogenblik had de deur van de kast een keertje opengestaan en zat de hele voorkant van de lades vol ijs. Dat vreet stroom dus ontdooien die hap. Maar ja, hij zat nog vol dus moesten we ons menu een beetje aanpassen aan de op te eten inhoud van de vrieskast.

Alle spullen heb ik in kranten gepakt en in de koelkast gepropt (want ook die was nog vol) heb zelfs wat in de benedenberging in een minikoelkastje van Kevin gestopt.
Daarna moest ik weer naar beneden want er moest een stuk plastic onder gelegd worden omdat de kast op de laminaat vloer staat en ik met een waterballet niet echt blij zou zijn. Daarna nog een keertje naar beneden om alle spullen die niet meer eetbaar waren of over de datum naar de vuilbak te brengen.
Toen was het zover, stekker eruit en ontdooien… wat een water komt er dan uit zeg.. Jeetje, dweilen met handdoek en sopdoek om de boel ook maar gelijk schoon te maken.

Tussendoor heb ik met de knp aan de lijn gehangen want we kregen een herinnering voor 53 euro. Nou hadden we tot 28 febr. 2007 wel kpn internet en bellen maar hebben dat op eigen verzoek laten stoppen en ondergebracht bij upc. Een factuur hebben we nooit gezien voor dat bedrag en we zijn zeker geen wanbetalers.
Na een half uur in gesprek met 3 verschillende mensen kreeg ik iemand die het zou moeten weten kreeg ik te horen dat "het systeem" het niet deed….
Intussen had ik alles al verteld, huisnummer 5 keer gezegd, oude adres ook, telefoonnummer 3 x doorgegeven etc etc.

Ik moest dus opnieuw bellen en dan vragen naar factuur service.. Aldaar weer een persoon aan de lijn die me door zou verbinden met de goeie afdeling. kreeg ik iemand en nadat ik alles had verteld weer iemand.. en toen nog eentje… intussen had ik dus al met 8 mensen bij kpn gesproken en mn probleem was er nog steeds !! snappen jullie het nog????

Opeens was er een dame aan de andere kant van de lijn die zei dat ze een klacht ging noteren… een klacht????? had ik dat gezegd??? 
maar goed, of ik teruggebeld kon worden en op welk nummer… heb mn mobiele nummer maar doorgegeven want het vaste nummer kon ik niet meer over de lippen krijgen … Nu wordt ik woensdag teruggebeld tussen 16 en 18 uur want tegen die tijd zou het opgelost moeten zijn. 

Oja, een detail !!! onder aan die herinnering stond een regeltje: Als u voor 2 mei niet het volledig bedrag heeft betaald zijn wij genoodzaakt uw internet en bellen aansluiting te moeten afsluiten…….
En dat hebben we dus sinds 28 februari al niet meer….

Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen….

ik ga de vrieser weer aanzetten…

2 Reacties

  1. Kan me goed indenken dat de stoom je oren uitkwam. Grrrrrrrrrr…..
    Duim voor een snelle oplossing!

  2. En, heb je “al” nieuws?? Wat een gedoe hé, vooral dat 1000 maal opnieuw uitleggen vind ik altijd zo vervelend. Ik vraag trouwens meestal eerst de afdeling klachten, of info of wat ook.Bij ons heb je tegenwoordig vaak dat je zelf al kan kiezen (druk nu op toets 1 voor info over… enz.). Of het echt handiger is weet ik niet. Bye, fijne dag, Marjolein.

Geef een reactie

