Vrijdag de 13e !!!

Vrijdag de 13e vandaag !!, ik heb geen zwarte kat gezien behalve de onze maar die heeft nog wat wit in haar vachtje.
Geen ongeluk tegengekomen ook. Gelukkig maar.

Vanochtend belde Martin om even te vertellen dat Jopie morgen naar huis mocht maar dat ze wel een looprekje nodig had. Bij Opmaat was dat besteld en kon opgehaald worden in Zwijndrecht. Of ik dat zou kunnen doen. Net daarvoor had Kevin gebeld dat hij geen water meer had en of ik misschien wat water kon brengen want hij moest wel hygiene in acht nemen. Dus een tupper-emmer gevuld en een fles van de cola. Kon hij voorlopig vooruit. Daarna contact opgenomen met Riek die vanmiddag bij Jopie op bezoek zou gaan. Die kon dan het looprekje meenemen zodat ik zelf niet een extra ritje naar Rotterdam hoefde te maken.
Jopie heeft afgelopen dinsdag een nieuwe heup gekregen en was daar hondsberoerd van. Martin zit in een rolstoel vanwege een hoge dwarsleasie. Martin hebben we woensdag opgehaald in het ziekenhuis na het bezoek met zijn bus en naar Rhoon gebracht.  Al met al een drukke dag dus. Gister kwam twee vriendinnen uit het oosten van het land die ook op bezoek waren geweest in Rotterdam. Beide dames hebben hier lekker gegeten en een beetje uitgerust en opgepept konden ze daarna weer naar huis rijden. Om half 11 een smsje van een van hen dat ze weer thuis was aangekomen in
Almelo. Zij hadden een bijzonder lange dag gehad.
Morgen nog even een bloemetje bestellen en bezorgen in Rhoon. Dan is mijn taak weer gedaan.

Vandaag heb ik een tshirt geknipt en de hals veranderd, het ziet er nu wel aardig uit. De mouwen heb ik ook een stuk korter gemaakt en weer aan het shirt gestikt. Morgen wil ik er nog een "halslijn" patroon op borduren. Ik heb al iets fraais uitgezocht, nu nog even op diskette zetten en natuurlijk met de machine borduren. Dat shirt kan dan gedragen worden op de nieuwe broek die ik gister aangeschaft heb.

Gister dus 2 broeken gekocht, 2 shirts, een vestje en een soort van kanten truitje. Allemaal 2 maten kleiner dan ik de afgelopen 4/5 jaar gedragen heb !!! ja ja, er is echt 10 kilo af. De broek die ik aanhad was best wel strak aan maar nu zwabbert het ding om mn gat en zakt behoorlijk af. Dus maar wat nieuw spul aangeschaft. Als er later nog meer afgaat zie ik wel weer verder. Hoef natuurlijk niet echt heel mijn gardarobe te vernieuwen. Ik heb nog een rokje van vorig jaar met een shirtje en nog een rok die ik zelf gemaakt had maar die kan ik nog wat "aanpassen". Ook weer een werkje voor de volgende week. Dan is alles weer wat rustiger.. hoop ik….

Eén reactie

  1. Ooow wat was jij druk bezig zeg!
    Rustig weekend gewenst!

Geef een reactie

