tussen alle verjaardagen door

Vandaag maar eens in een kleurtje.. Het zonnetje scheen en dat geeft gelijk een beetje kleur aan een dag.
Om kwart over 7 heb ik Otto al naar de trein gebracht, hij moest een dagje vergaderen in Duivendrecht en de trein was de beste verbinding. Ik kon direct door naar de fysiotherapeut. Die heeft mn nek weer eens heel goed behandeld. Heb er nog hoofdpijn van. Toen weer terug naar huis want de bank zou weer teruggebracht worden.

De bank hebben we eind vorig jaar gekocht maar was aan de achterkant een beetje scheef. Er zitten een soort van hoofdsteunen aan de bank en de bevestiging zag ik bij 1 steun heel erg. De bank moest dus naar de reparateur en is weer gebracht.. gemaakt.
Het is weer voller in de kamer, heerlijk hoor.

Daarna heb ik lekker gewerkt aan de workshop die ik ga geven tijdens het quiltweekeind in maart. De boel is netjes op de designwall geplakt en gespeld, met papier bedekt en opgevouwen. Na het weekeind kan ik hem afmaken. Nu moet ik hem zo laten, niet meer aan werken want zo kunnen de dames er nog wat van zien.
Ik zal een foto hierbij doen van het "resultaat"Img_0497_4 . Later dus eens meer.

Verder heb ik nog naam tags gemaakt voor tijdens het weekeind. Een kwestie van namen overnemen en een label maken. De tags heb ik gekregen van Martin en die kunnen nu mooi gebruikt worden. Ik wilde er een leuk plaatje bij hebben en heb daar goed naar moeten zoeken maar wel een paar gevonden. De tags worden heel leuk.

Morgen nog printen en maar weer wat boodschappen doen.

Oja, het sonjabakkeren gaat prima, we zijn lekker afgevallen. Ot al bijna 5 kilo en ikzelf al ietsje meer dan 5 kilo. Nu ga ik lekker naar Wie is de Mol kijken…

3 Reacties

  1. Proficiat met de – 5 kg, ook voor DH.
    En dat weekend-project ziet er veelbelovend uit. We gaan erbij kwijlen! 😉

    Byeee
    Yvonne

  2. ik zou zo naar die workshop willen, maar ja, ik ben niet ingeschreven voor het weekend 😦

  3. Wat een leuk workshop-project.
    Helaas ben ik niet van de partij dit jaar. Maar in ieder geval heel veel plezier in Elst.

Geef een reactie

