2 februari 2007

Zo, maar weer eens wat schrijven…

Inmiddels is de quilt voor Kjelt klaar, hij is mooi geworden vind ik zelf. Hoe Kjelt erover denkt horen we morgen want dan is hij weer bij Kevin. Er was ook een klein schilderijlijstje met de overgebleven auto’s op een lapje rode stof. Gewoon leuk en zo is zn kamer 1 geheel geworden.

Img_0468klein Deze quilt is 140 br. en 2 mtr. lang.

De laatste randen van de quilt heb ik gemaakt werkend aan de tafel in de hobbykamer. Een lekker ruime tafel die zelfs nog groter gemaakt kan worden dan de afmeting die hij nu heeft (95x175cm). Maximaal 95×260, er kunnen dan 12 mensen aanzitten. Maar dat lukt niet in de hobbykamer hoor, die is ietsje te klein. Voorlopig staat mn naaimachine op tafel, de boekenkast staat weer in de kamer en het kastje met het poppenhuis staat erin.Img_0466klein Img_0467_1

De hometrainer staat er ook maar dat is geen probleem, er is nu nog wel ruimte genoeg. Later zal er nog wel een kast inkomen maar eerst even "sparen" want DH wil ook graag een nieuwe computer.

Dat is nodig want de desktop is erg traag en heeft weinig werkgeheugen. Daardoor is het niet mogelijk om met sommige programma’s te werken. We wachten een leuke aanbieding af. Dan komt de oude desktop in de hobbykamer te staan en kan ik daar alle borduurpatronen en de borduurprogramma’s opzetten, kan ik simpel mn patronen op diskette zetten.

Nog even vertellen wat ik vandaag gedaan heb (nadat ik telefoontje nr zoveel gedaan had met de KPN vanwege de emailstoring die we nu al ruim en week hebben). Thea mijn vriendin (van de middelbare school) kwam me ophalen voor een bezoekje aan het poppenhuis museum in Heesh. Hartstikke leuk hoor, viel een beetje tegen qua grootte maar toch wel leuk om allemaal te zien. Later door naar de poppenhuiswinkel die er uiteraard bijhoort. Een kleinigheidje gekocht, latje en hout om een Rietveld stoel te maken. Er was ook een koffieruimte bij een Scrapwinkel en daar wilde we even een broodje halen. En een kop koffie. Ik heb broodjes gekocht en wilde weten hoeveel aan munten er in de koffieautomaat moest… ik had mn kleingeld al uitgegeven voor de broodjes en zou moeten wisselen. De bedienende dame zei: ik pak wel even muntjes voor u. Prachtig toch.. of ze vergeten is me te laten betalen weet ik niet maar we hebben de koffie ons lekker laten smaken.. (toch weer 2 euro gekregen dus)..

Het was een leuke dag, de terugweg ging prima en ik was om half 5 thuis. De macaroni schotel (ala SB) stond al in de oven (gister gemaakt) en kon dus zonder al te veel moeite later aan tafel.

Eén reactie

  1. Hoi Ingrid, wat zie ik nu ?? Een lege kast??? HIj is heel leuk geworden de auto’s quilt voor Kjelt, wat zal hij er blij mee zijn!
    Groetjes, Marjolein.

Geef een reactie

