Eindelijk weer een berichtje

Tjonge tjonge, wat kan een mens het druk hebben…
De laatste tijd was het echt heel druk met vanalles, veel te regelen en dus weinig tijd om even te schrijven in mn blog…maar nu komt het er toch nog van..
Even in chronoligische volgorde:
Zaterdag kwam Kjelt voor het weekeind, dus we hebben een bedje opgehaald bij mijn zus in Rotterdam (zn logeerbedje waar je ook als volwassen mens op kunt liggen) en daarna naar mijn schoonmoeder die hem ook al een half jaar (zo niet langer) niet gezien had. Daarna door naar mijn ouders die ook een half jaar niet van het kereltje gezien hadden.
Kevin had dat weekeind een half jaar verkering met Eva en zou weggaan die zaterdag, had even geen erg in het feit dat Kjelt dus het weekeind zou komen. Had een volgend weekeind pas gedacht dat dat zo zou zijn. Dus wij als grootouders hadden de zaterdag met Kjelt. Het kind heeft lekker hutspot gegeten met een worstje, smullen hoor terwijl hij eigenlijk wel patatjes wilde eten (maar dat eten we alleen op donderdagen).
Daarna mocht hij in het grote bad, FEEST !!!!…. de rugkant van het bad werd als glijbaan gebruikt en alles zat onder het badschuim. De legoboot kon prima varen en ach, het was gewoon lekker. Tot het water echt koud was. Toen afdrogen en hij ging direct naar bed. Na een half uurtje heb ik hem eruit gehaald want hij lag te huilen om zn pappa… na wat kruidnootjes en drinken is hij na een poosje toch weer naar bed gegaan en toen ik zei dat zn pappa morgenochtend ook in bed zou liggen slapen was het helemaal goed. Er moest wel een politieauto mee naar bed !!..

Zondag zijn we met zn tweeen weggeweest naar de markt in Rotterdam en even bij mn zus mijn ring opgehaald die door Nicky wat groter is gemaakt. Met de trein en de tram en dus lekker moe bij thuiskomen. Kjelt was er nog en was samen met Kevin lekker aan het spelen met de legotrein en de autootjes. Het hele huis lag vol met rails en overal reden autootjes. En toen moest hij weer naar huis…
Maandag ben ik naar Schilderles geweest, met pastel aan pompoenen zitten prutsen, volgende week afmaken…. Mn lockmachine heb ik naar Rotterdam gebracht want er ging iets niet goed met spanning en inspannen.. ben heel benieuwd wat er mee aan de hand was. het klonk niet goed in ieder geval en met de stapel lappen voor rokken en broeken wil ik toch het ding wel weer gebruiken.

Dindag boodschappen en de was, woensdag ook heel druk met tandarts (geeeeeeen gaatjes) en Kevin die naar een huis mocht gaan kijken.
Het zag er prima uit en hij denkt wel dat hij het wil hebben. Het is een vierkamerwoning op de 5e verdieping. Er zal het nodige aan gedaan moeten worden maar dat kan in etappes gebeuren. Er moet iets op de vloer en voor de ramen. Ikea zal een prima leverancier worden denk ik.

Net voor het weekeind kreeg ik te horen dat een van mn quiltvriendinnen een agressieve vorm van eierstokkanker heeft… Alle quiltsters maken nu een troostblokje en van al die blokjes gaan Laura en ik een quilttop maken die dan weer door een andere quiltster met een speciale machine tot quilt gemaakt wordt.
Dit zijn toch wel heel speciale dingen hoor…kippevel… maar een fijn gevoel dat we toch iets voor haar kunnen doen.

Vandaag weer de nodige telefoontjes gedaan naar leveranciers, laptopreparateur die nog terug zou bellen en dat nog niet gedaan heeft… grrrr….

Maar goed, nog 1 dag en dan is het weer weekeind en vandaag is het dus donderdag….. we eten dus frietjes…. (boodschappen zijn al gedaan )

tot later maar weer…

Plaats een reactie