geselecteerd als gefixeerd bericht

Quilting Ingrid’s weblog
Welkom op mijn plekje op het web. Mijn naam is Ingrid en ben getrouwd met Otto, heb een zoon Kevin en een kleinzoon Kjelt.
Zoals je al kon bedenken is quilten een van mijn hobby’s. Ook maak ik aquarellen en doe veel met de computer.
In een vorig leven werkte ik als ambtenaar bij de overheid maar een aanrijding maakte dat dat onmogelijk is geworden. Door mijn hobby’s probeer ik mijn leven een leuke en goeie invulling te geven.
In dit stukje space op het web probeer ik mijn belevenissen te noteren.

Geef een reactie

