9 oktober

Maar weer een berichtje.

Gister heb ik mooie stofjes uitgezocht om een spinning hexagon te gaan maken als test. Die blokken ga ik dan gebruiken voor een blokkenrol. De rol en het flanel heb ik al klaarliggen. De bovenkant wil ik dus opsieren met die hexagonnen.

Vandaag nog een flink telefoongesprek gehad met Philips… wat een gezeur is het toch, stomme frituurpan. Het wachten is nu op de goedentierendheid van philips want ja, we hebben immers nog steeds geen aankoopbon… dat de frietpan inmiddels helemaal niets meer doet doet niet terzake…

Vanmiddag ook begonnen met een nieuwe aquarel, weer een soort van probeersel, een buitenrand die wazig moet worden en een binnenstuk waar heel duidelijk een afbeelding ergens van op moet komen..

Als hij klaar is maak ik wel foto’s… volgende les moet het af zijn. Misschien zijn de zonnebloemen in acryl wel wat voor in de grote hal in het gebouw hier.
Doet me gelijk bedenken dat ik een afspraak moet maken met een medebewoner om de hal op te sieren….

gelijk maar doen……

tot later weer.

Geef een reactie

