18 sept. 2006

Maar weer eens een berichtje plaatsen. Het is al weer lang geleden sinds het laatste bericht. Maar goed, als ik dan schrijf is het gelijk een hele lap tekst.
Nog steeds hebben we geen zonneschermen voor onze schuifpuien en ook geen horren. Deze week zou men bellen om een afspraak te maken voor het plaatsen.. De zonnescreens zal nog een week of 4/5 duren want dat moet collectief besteld worden.. nog even geduld.. het is wel heel raar als het de hele dag wat mistig of nevelig is smiddags om een uur of 4 de zon weer komt…. dan op dat tijdstip schijnt hij dan binnen de huiskamer in.

Gister was Kjelt weer even hier, hij heeft lekker gespeeld met het piratenschip van Lego en ook met de sleepboot… die heeft echt gevaren in het bad !!, prachtig was dat.
We weten nu ook dat hij geen frambozendrankje van wickies lust… hij wil graag appelsap.. en spelen met de bandkaazze….. Eer we erachter waren dat hij de lego brandweerkazerne bedoelde met de helikopters en autos… Een lekker koppie met lang haar waar weer flink wat gel inzat.

Oja, wat ik eigenlijk al wist, ik heb een tennisarm…links… advies?? niet te veel doen, rustig houden, niet teveel kracht zetten. Fysio gaf wat oefeningen die ik braaf doe zodat de spier weer rustig aan de pees kan vastkomen. Lastig hoor..

Oja, komend weekeind is het Belgisch quiltweekeind. Ik verheug me er wel op alleen hoop ik dat Lutgart nog contact opneemt via mail, anders moet ik haar maar even bellen want dan kunnen we nog even afspreken…. mn halloweenblokjes liggen al klaar, verder nog niets gepakt……. dat komt wel, woensdagochtend of zo wnat smiddags krijg ik bezoek.

Mn oude buurvrouw belde afgelopen week, ze mocht geen gas meer gebruiken, er was bij een controle onder het huis geconstateerd dat er 5 lekken zaten in de gasleiding !!!… ze (en wij ook nog toen we daar woonde) leven op een soort van gasbom !!…

Eén reactie

  1. Hoi Ingrid,
    Dat klinkt wel héél gevaarlijk hoor, 5 lekken onder het huis. Moet er niet aan denken! Wij hebben hier geen gas, maar ze zijn toevallig overal bezig om gasleidingen te leggen zodat de mensen die dat willen zich er op aan kunnen laten sluiten.
    Ik had vorige week erg last van mijn rechterpols en ik denk dat het van het breien gekomen is, daarom heb ik zo weinig mogelijk gedaan, alles deed zeer en ik had er bijna geen kracht in. Maar nu gaat het gelukkig weer goed, ik brei nog wel maar met mate.
    Groetjes, Marjolein.

Geef een reactie

