7 september voorbereiding quiltweekeind

Sinds vandaag zijn we weer druk bezig, achter de schermen, voor het Nederlands quiltweekeind. Eerst is over 2 weken het Belgisch weekeind en de afspraak hebben we toen gemaakt dat wij niets publiceren voor dat dit weekeind geweest is. Nog 15 nachtjes zei Yvonne…Heerlijk, ik heb er echt veel zin in, een weekeindje weg, lekker quilten en met lapjes en quilts bezig zijn.

Gister was hier bee, we hebben weer heerlijk kunnen kijken naar prachtige quilts van Coby (een heel mooie baltimore) en leuke kleinere quilts. Ook kwamen mijn quilts tevoorschijn. Heb er wel heel veel inmiddels maar ja, ze zijn allemaal wel een keertje in gebruik. Veel heb ik niet gedaan maar toch heb ik minimaal gewerkt aan mn puzzelblokje. Ook kwam de pin van quiltkletsers binnen en de nieuwe Round Robin waar ik de laatste hand aan mag leggen. Idee daarvoor schoot me vandaag te binnen en is goed uit te voeren. Ik heb 5 x 20 cm volgens mij. Echt het laatste stukje…

Over een poosje ga ik proberen een quilt in de hal in het noodtraphuis op te hangen en misschien wel 1 in de grote hal bij de centrale entree. Het ligt er even aan of dat wat daar opgehangen wordt ook verzekerd is. Want dat is wel nodig, iedereen van de bewoners loopt er langs. Anders is er nog een mogelijkheid om een schilderijdoek op te hangen maar ook daarvoor geldt de verzekering.

Morgen krijgen we de lamellen voor de slaapkamer (lichtblauwe ipv de creme die er nu hangen) en worden 2 planken van het laminaat aangetikt. Dan is echt alles gedaan.

Bezoek krijgen we nog steeds… heel gezellig hoor. wel leuk..
morgen weer een nieuw stukje..

Eén reactie

  1. nee, nee, eerst tijd voor Westouter (Lol)

Geef een reactie

