Verhuisd !!!!

Eindelijk zijn we dus verhuisd.

Maandag 31 juli kwamen er twee kerels om de boel in te pakken en een dag later waren er 5 jongens om de hele santekraam over te brengen.

Ik zal hier wat foto’s zetten zodat je een beeld krijgt bij de hele boel.

Img_0359_1 Dit zijn de inpakkers

Img_0368 De verhuiswagen in de straat

Img_0370 De lege woonkamer in het oude huis

Img_0375 Poes Shelly op het nieuwe bureau, poes is al verhuisd.

Img_0376 Zo kwamen de dozen en meubels naar boven.

Img_0382 Achter deze stapel dozen staat een antieke spekkast

Img_0383 En zo kon het uitpakken beginnen.

Vandaag -5 augustus- zijn alle dozen weg. De berging boven is netjes, de wasmachine en droger doen hun werk, de slaapkamers zijn prima op orde en de woonkamer is netjes en van alle dozen ontdaan dus kunnen we het spekkastje weer zien.

Komende week proberen we de berging beneden op te ruimen, daar staan de dozen op de stellingkasten maar er kan nog heel veel weg. Dit weekeind hebben we even geen puf om nog een doos aan te pakken.

Oja, in de gang staat een halfhoog boekenkastje wat eigenlijk naar de kringloop zou moeten maar op dat stukje muur past het precies. En daar kunnen mn quiltboeken in !!
In het spekkastje wil ik mijn quiltspullen opbergen, een echte werkplek heb ik dus niet. Als ik met de naaimachine wil werken moet ik dat op de eettafel doen…Ach, ooit komt de hobbykamer wel vrij hoor…….

ik droom er nu al van !!

4 Reacties

  1. Hey Ingrid,

    zo de verhuis zit erop en je hebt al heel wat op orde gezet,nu nog de laatste loodjes en dan kun je ten volle genieten van de nieuwe woonst.

    groetjes Katrien

  2. hoi Ingrid, DH en DS
    van harte proficiat met jullie nieuwe woning!
    vele groetjes uit Poperinge
    Filip en Inge

  3. Zo, het grootste werk zit er op!
    Die hobbykamer komt ook wel weer.
    Erg hé, maar ik vind het zo zielig voor Shelly. 😉 Die moet toch ook wel wennen aan het nieuwe huis en dat op haar oude dag.

    Proficiat van
    Yvonne

  4. Fijn dat dit nu achter de rug is! Wat zal je opgelucht zijn! MIsschien komt die hobbykamer sneller vrij dan je denkt! Hoe doe je dat met je borduurmachine?
    Groetjes, Marjolein.

Geef een reactie

