24 juli

Vandaag alweer een jaartje ouder geworden. De tijd vliegt…
Vanochtend begonnen met een bezoekje aan Harry de fysiotherapeut. Daarna naar huis 2 want daar was Marjon al vroeg begonnen met de keuken te poetsen. Die is nu dus ook schoon. Morgen neem ik 2 dozen mee in de twingo met spullen die ik in de keuken kan ruimen. Dan wordt de stapel hier in huis 1 iets kleiner. De dozen kan ik dan weer mee terugnemen en weer vullen. Otto heeft de lampen van de hal en de gang opgehangen. Het was een vreselijke klus waar hij erg tegenop zag. De ophanging van die lampen kwam nl niet overeen met het doosje in het plafond.. dus klungelen maar ze HANGEN en doen het nog ook..

In het badkamerkastje staan nu ook al was zaken, we kunnen er in bad. Kevin had al een bad genomen hoor.. om uit te proberen.

Op zolder in huis 1 zijn alle boeken in dozen verdwenen, ze zullen voorlopig in de beneden berging gezet worden want boven is niet veel ruimte. Ook mn quiltboeken moeten naar de benedenberging. De boekenkasten (2) gaan ook beneden en ook mn dozen met quiltlappen. Als ik dan iets nodig heb moet ik het daar maar even ophalen.
Zolang Kevin de 2e slaapkamer "bezet" houdt moeten we maar wat schipperen. Mn naaimachines gaan in de bovenberging op een plank, als ik wat wil naaien moet ik er eentje op de eethoektafel zetten of in de studeerkamer op het bureau. Ach, het zal toch geen jaren duren eer Kevin een eigen kamer heeft???

Intussen doe ik braaf nog wat aan de puzzelblokjes, er liggen er weer twee klaar. Echte puzzeltjes hoor.. De vorige van Arnout heb ik af, moet nog op de foto en moet ook zeker nog in de files gezet worden. Het geheel wordt best wel aardig. Zal eens een tabel maken in word en daar de blokjes inladen.. mmmm.. leuk klusje voor nu… we zitten toch maar wat te hangen. Het is veel te warm voor andere dingen…

Oja, een glaasje inschenken maar.. lekker koud rozeetje…mmmmm……

Eén reactie

  1. GELUKKIGE VERJAARDAG!!!!

Geef een reactie

