13 juli

Vandaag al weer de 13e. De tijd vliegt, zeker als je weinig of niets kunt doen. Mn rug heeft bedacht niet te willen meewerken dus lig ik even plat. De huisarts zei me dat ik met mijn pijnstillers de dag maar door moest zien te komen, en dat ik moest doen wat ging. Per slot was ik ervaringsdeskundige…. dit is zeker al de 6e of 7e keer..

In huis 2 is al vanalles gebeurd hoor, het gaat daar snel. Inmiddels ligt de laminaatvloer van de voordeur naar de schuifpuien heb ik begrepen en gezien op de foto’s (die ik even door een storing niet kan invoegen). Het ziet er dan opeens heel anders uit hoor.

Het is een mooie vloer, morgen komt de vloer van de slaapkamers en volgende week zal het afgewerkt worden met mooie plinten. Misschien kome dan ook de vitrage met lamellen dan wel… worden ook opgehangen.
Het komend weekeind komt Willem om het nodige op te hangen, Kevin is nu bezig om de meubels voor de studeerkamer in elkaar te zetten (volgens Ikea kan een kind de was doen dus proberen we dat maar eens he??) Zaterdag wordt de studeerkamer dan ingericht. Dan kunnen er al wat dozen naar toe met papierwerk, scheelt weer uitruimen als we er wonen.. en we raken wat minder spul kwijt omdat het maar zo kort in de dozen heeft gezeten.

Img_0315 De woonkameer met het laminaat.. mooi he??

Img_0318 Andere kant van de woonkamer..

Img_0319 en een doorkijkje van de woonkamer naar de hal.

Morgen wil ik proberen zelf te gaan kijken, gelukkig hebben we een auto met een "hoge zit" dus dan moet het wel gaan he..

Verder hebben we vandaag weer een kleine overwinning voor zoonlief gehad. Hij had nl in zn relatie een kater Chief waarvoor hij een verzekering had afgesloten. Hij betaalde nog steeds maar het dier zag en ziet hij niet meer. In een nieuw leven kan hij het beest ook niet in huis hebben want hij werkt overdag en heeft geen tijd voor verzorging ervan.
Dus hebben we de verzekering een briefje gestuurd op hun verzoek om de verzekering te beeindigen. Vandaag kwam bericht dat vanaf 2 juni 2005 !!!! hij geen verzekeringsgeld hoefde te betalen en dat krijgt hij dus ook per direct terug.. Dat noem ik nog eens een goed bericht.. Hij krijgt dus zn 127 euro’s terug !!!!…. echt een opsteker hoor..

Eén reactie

  1. wat goed zeg voor DS!!!

Geef een reactie

