1 juni alweer

Maar weer eens een berichtje. Het is alweer 1 juni, lang geleden dat ik geschreven heb.
Inmiddels heb ik al wat verhuisdozen ingepakt maar een verhuisdatum is er nog niet, zelfs nog geen opleverdatum. Er wordt nu gestraat, de bloembakken worden in orde gemaakt. Op het binnenterrein is niets te zien jammer genoeg maar we denken dat onze parkeerplaats ook al wel voorzien is van steentjes.. Ook hebben we daar zn parkeerpaaltje wat neergeklapt kan worden.
Deze dozen staan in de zijkamer waar ook de comuter staat en andere spullen..
bv mn naaimachine. Op die tafel heb ik ook mn werkruimte waar ik mn quiltjes geboren laat worden.
Ben nu bezig met een mystery die Fee vanuit Indonesie doorgeeft.

Er zijn nu 8 blokken bijelkaar gezet tot een lopertje. Het zou eigenlijk een vierkant quiltje moeten worden maar ik ben weer eens eigenwijs.

Hier een foto van mn quiltwinkeltje, met alle rolletjes stof en toonbank, snijkast en natuurlijk de stofkasten..

Het winkeltje heeft op de quiltned tentoonstelling in Amstelveen gestaan. Het kastje zal met zorg verhuisd moeten worden, alles staat wel vast maar toch..

tot slot nog een plaatje van en schilderij wat boven de eethoek hangt. Het heet “verknipte tulpen”.

Zoonlief had interesse in ons huidige huis, hij wilde het wel kopen. Maar helaas kan dat niet doorgaan, de prijs die voor de woning gevraagd wordt is voor hem veel te hoog. Eigenlijk vind ik het toch wel heel veel geld voor onze “veredelde kippenhok”.. Het is ooit ontworpen door een mannelijke architect die nog bij mamma thuis woonde.. echt hoor, allerlei rare dingen kom je tegen in het huis.. maar goed, voor ons bijna verleden tijd. We gaan nu op zoek naar een leuk appartementje voor Kevin. Dat moet kunnen lukken.

tot later weer.

3 Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    Veel sterkte met de komende verhuizing. Zo te zien staat er al heel wat ingepakt. Jammer dat Kevin het huis niet kopen kan, want daar zijn voo hem natuurlijk veel herinneringen aan verbonden. Maar soms is nieuw of anders beter, als je snapt wat ik bedoel. Heb vandaag weer een vlop van je ontvangen! Bedankt!!
    Groetjes, Marjolein.

  2. hoi Ingrid,
    dat quiltwinkeltje lijkt me prachtig, zou het wel eens in het echt willen zien, maar een verhuis naar Westouter zou het winkeltje waarschijnlijk niet overleven???
    groetjes
    Inge

  3. Hoi Ingrid, Leuk is toch je winkeltje. Ik heb hier nog steeds het enpeg winkeltje als pakketje staan. Zou een tearoom worden, maar een quiltwinkeltje vind ik ook steeds leuker

Geef een reactie

