8 mei met schaamrood op de wangen

Eindelijk weer eens een stukje schrijven. Er is veel gebeurd en daardoor niet zoveel tijd en energie om te schrijven.
Afgelopen zondag was kleinzoon Kjelt hier, tenminste bij zn pappa…!! Hij was heel erg lief, snotverkouden en wilde graag spelen met alles wat in de speelgoeddoos was.

Na een middag spelen was het kereltje zo moe dat hij wat eerder naar zn mamma gebracht werd. De dag is heel goed verlopen, Kevin was heel tevreden en ook moe. Zn eerste pappadag was een feit.

Intussen heb ik nog een quilttop gemaakt, genaamd Japanse Puzzel. Gemaakt van allemaal japanse stofjes. Een heel intrigerend patroon wat heel veel stof “eet”. Er komt nu een smal rood randje langs en daaromheen een bredere blauwe border.

Ook tussendoor nog een tas afgemaakt.. weet niet of ik die al heb laten zien..

En ook nog een mystery begonnen die Fee heeft geschreven.
wat het moet worden weeten we nog niet…
Dit is deel 1…. deel II ligt klaar om gesneden te worden.

Via marktplaats heb ik een schooltas van Kipling verkocht, hopelijk heb ik zoveel succes als met de breimachine met de verkoop van het kampeerbedje van Kjelt. Dat moet ook weg, het kereltje zal er niet meer in slapen, istie natuurlijk veel te groot voor geworden!!!

Afgelopen zaterdag hebben we de mensen uit Tunesie weer ontmoet, heel gezellig, gewinkeld in Vlaardingen, wat gedronken en daarna naar het wokrestaurant. Bleek toch de zoon van Janna bij Ketel I te werken… en laat Otto nou Ketel I erg lekker te vinden.. Hij kreeg direct een fles kadoo… en ik kreeg een fles Omaatje Bessenjenever… whow… zijn in de winkel niet meer te koop, er stonden nog een paar flessen voor de verkoop aan personeel klaar… hij zou kijken of hij er nog eentje op de kop kon tikken.
Vandaag lekker even in de zon gezeten en de was gedaan, eigenlijk niets quilterigs – ik wacht nog op instructies voor een volgende ronde van Fee
Dat ga ik nu maar even dat bedje op Marktplaats zetten..
En ik zal mn leven beteren en meer en regelmatiger schrijven.

Eén reactie

  1. je laat ons heel mooie dingen en een prachtige kerel zien! bedankt voor het mogen meegenieten!

Geef een reactie

